Epson Driver søges
Fra : David Blangstrup

Dato : 16-05-03 18:46

Er der en der gider at sende mig en kopi af sin driver til Epson Stylus
Color 740 printeren til Mac OS X 10.2.6? Måske samtidig med en filsti
til hvor den skal anbringes. Det vil være en stor hjælp, tak!

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 16-05-03 20:12

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Er der en der gider at sende mig en kopi af sin driver til Epson Stylus
> Color 740 printeren til Mac OS X 10.2.6? Måske samtidig med en filsti
> til hvor den skal anbringes. Det vil være en stor hjælp, tak!

Har de fjernet den hos Epson?
M., der også mangler den.
--
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-05-03 19:55

Morten Lind <mortenlind@mail.tele.dk> wrote:

> Har de fjernet den hos Epson?
> M., der også mangler den.

Nej, sorry, de havde den hos Epson. Tak!

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-05-03 19:48

> [...]

> Color 740 printeren til Mac OS X 10.2.6? Måske samtidig med en filsti
> til hvor den skal anbringes. Det vil være en stor hjælp, tak!

Og hvis der er nogen der har en, gider I så være så søde og rare at
smide den i min uploads folder på min ftp-server, som ses i min sig? På
forhånd mange tak!
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk