VUC plagierer Switcher-reklamerne
Fra : Anders Hedegren

Dato : 14-05-03 18:49

Det ser ud til at en smart reklamemand har fundet på at plagiere Apple's
switcher-reklamer ned til mindste detalje. Tjek den her film ud (optaget
med mit lille digitalkamera):
http://www.iceduck.com/files/switcherefterligning.mpeg

Meget pinligt! Den bliver for tiden vist i Lorry's reklameblokke.

Anders

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-05-03 22:02

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> http://www.iceduck.com/files/switcherefterligning.mpeg
>
> Meget pinligt! Den bliver for tiden vist i Lorry's reklameblokke.

Arjjj ... hvor lamt, selv musikken

Manner, sært at VUC ikke har skiftet til et æble-logo med en bid taget
af venstre side af æblet

Mojn, Thomas

--
I blew a speaker in my car today.
He was a motivational speaker. He left a bad taste in my mouth,

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-05-03 22:22

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Arjjj ... hvor lamt, selv musikken
>
> Manner, sært at VUC ikke har skiftet til et æble-logo med en bid taget
> af venstre side af æblet
>

> Mojn, Thomas

Ja, Apple virker jo som de rene geniale genier ved siden af alle
plagiaterne! Nå ja, de er jo genier... og når man sidder ved en af deres
maskiner, afgiver den geni-dampe!
Dine tv omgivelser lyder lige så tæppeløse som mine.

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Anders Hedegren

Dato : 14-05-03 23:48

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> [...]
> maskiner, afgiver den geni-dampe!
> Dine tv omgivelser lyder lige så tæppeløse som mine.

Egentlig syntes jeg i sin tid at Switcher-reklamerne var lidt
irriterende i længden, men det er åbenbart gode nok til at blive
kopieret så skamløst.

Der er faktisk rimelig god akustik i min stue, men mikrofonen på
kameraet er ikke just af den bedste kvalitet :)

Anders