Screenshots under OSX - hvordan?
Fra : Peter Theglev

Dato : 14-05-03 11:44

Hvordan ta'r man et skud af det aktive vindue?

Peter

Fra : Bondi

Dato : 14-05-03 11:57

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Hvordan ta'r man et skud af det aktive vindue?

Æble+Shift+4, ordmellemrum

--
/preben@ravnekrogen.dk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 14-05-03 12:00

Bondi <null@mail.dk> wrote:

> Æble+Shift+4, ordmellemrum

Folk som dig, hvor finder I det henne? Er der en "20 genveje til
funktioner, som vi ikke gad implementere i programmer som f.eks.
skærmbillede"-liste et eller andet sted derude?
--
Poul

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 12:12

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Folk som dig, hvor finder I det henne? Er der en "20 genveje til
> funktioner, som vi ikke gad implementere i programmer som f.eks.
> skærmbillede"-liste et eller andet sted derude?

MacHjælp+ tastaturgenveje
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bondi

Dato : 14-05-03 12:16

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> MacHjælp+ tastaturgenveje

Sludder, en enorm klæbehjerne

--
/preben@ravnekrogen.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 12:50

Bondi <null@mail.dk> wrote:

> Sludder, en enorm klæbehjerne

Hva´ s....?))))))
Er du hjemmeløbende pro tempus?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bondi

Dato : 14-05-03 13:02

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hva´ s....?))))))
> Er du hjemmeløbende pro tempus?
> M.

Yes, snart kommunalansat.
--
/preben@ravnekrogen.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 14-05-03 12:25

fantastisk – lækkert lille kamera!

Tak for svaret.
Pter

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 14-05-03 11:56

In article <3EC21DF9.4090004@adpeople.dk>,
Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Hvordan ta'r man et skud af det aktive vindue?

Ctrl-aevle-4 og derefter space. Sa flytter du bare cursoren rundt pa
skaermen og skyder med museknappen pa det vindue, du vil ha'. (Virker
under 10.2)

Venlig hilsen Mikkel

--
Mikkel Pagh
http://imv.au.dk/~mpagh/

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 12:07

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Hvordan ta'r man et skud af det aktive vindue?
>

> Peter

Æble+shift+4+space.......det giver et kamera, du trækker hen på vinduet,
du vil fotografere og så klikker du.

Æble+shift+4.....det giver en markør, du kan markere et område/vindue
med. Når du slipper museknapper, får du billedet.

Æble+shift+3 giver screenshot

M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bondi

Dato : 14-05-03 12:15

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Æble+bla, bla
> M.

Hej Morten.
Du er 10 min. forsent på den

Tillykke med formandsposten.
<amatørpoisi>
Når foreningen i sejlene ska ha vind,
bør formanden ha efternavnet Lind.
</amatørpoisi>
--
/preben@ravnekrogen.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 12:52

Bondi <null@mail.dk> wrote:

> Hej Morten.
> [...]

Tak
(Se andetsteds, så kigger jeg over?)
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bondi

Dato : 14-05-03 13:02

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Tak
> (Se andetsteds, så kigger jeg over?)
> M.

Your welcome.
Du ku måske ikke kende mig som Bondi, det er vores stue-jukebox.
--
/preben@ravnekrogen.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 14-05-03 13:17

Bondi <null@mail.dk> wrote:

> Your welcome.
> Du ku måske ikke kende mig som Bondi, det er vores stue-jukebox.

Så skal jeg jo til at bruge huskeren - men nu du siger det, véd jeg det
godt))))

Jeg glæder mig til at høre om nyt job......jeg slår lige på tråden inden
- hen imod prayerdays
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)