Forsvundne grupper
Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 14-05-03 01:58

Følgende er ikke ligefrem et Mac-emne, men...

Er der nogen i denne gruppe der vide, hvor dk.historie.genealogi er
henne er hvad den nu hedder? Jeg kan ikke længere komme i forbindelse
med den.

--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 14-05-03 04:10

In article <1fuxhdu.1ri3eba1jjloxsN%merrybob@tdcadsl.dk>, Robert J.
Widenmann <merrybob@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen i denne gruppe der vide, hvor dk.historie.genealogi er
> henne er hvad den nu hedder? Jeg kan ikke længere komme i forbindelse
dk.videnskab.historie.genealogi

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X