in article 3ec1639f$0$29505$d40e179e@nntp04.dk.telia.net, Rasmus Bruun at
newsgroup@rasmusbruun.dk wrote on 13/05/03 23:29:
>
> Jeg overvejer kraftigt at købe mig en af de nye iPod-modeller, men hvor er
> det bedst af handle: hos Apples egen online-butik eller hos en "rigtig"
> butik et sted i Københavnsområdet? Her tænker jeg på den (forhåbentlig
> utopiske) situation at der opstår problemer, så iPod'en skal til service.
>
> Er Apple selv flinkere/hurtigere til at afhjælpe problemer? Jeg vil helst
> undgå at skulle diskutere med en butik hvorvidt en reparation er dækket af
> garantien eller ej.
Hvis den går i stykker henviser forhandleren dig alligvel til Apples
Support, som så sørger for evt. reparation, så køb hvor det er lettest for
dig.
--
/peter
http://spacerent.dk - Webhosting fra 49,-/md.