Ipod opsætning
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 13-05-03 17:06

Hej NG

Jeg ville på grund af pladsmangel helst anvende min Ipod¹en som musikdrev
uden at skulle have mp3 filerne liggende på harddisken. Så jeg vil meget
gerne have hjælpe til følgende:

1) Hvordan man sætter sin Ipod / Itunes op således Mac¹en ikke automatisk
kopiere og opdaterer Ipod efter hvad der er på harddisken / er registreret i
Itunes?
2) Er det muligt at sætte Itunes op så den kan afspille fra Ipod (når den er
tilknyttet?)
3) Kan Itunes automatisk rippe cd¹erne direkte til Ipod? (uden om
harddisken)

Med venlig hilsen
Anna

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 13-05-03 19:09

1) Klik på Ipod ikonet i nederste højre hjørne af dit iTunes vindue.
Klik i Manually manage songs and playlists.

2) Når du sætter iPod i, skal den komme frem i vestre side af dit
iTunesvindue - lidt ligesom hvis den var en playlist, men med trekant så
du kan åbne den. Herfra kan du bare afspille.

3) Det tror jeg ikke, jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det - du må
vist rundt om din harddisk.

Mvh,
Thomas

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 14-05-03 06:57

Hej Thomas

Mange tak for hjælpen... Skal til at kikke på sagerne :)

Mvh
Anna