Hvordan er det nu at man installere en net~
Fra : Jakob

Dato : 13-05-03 17:05

Jeg skal imorgen installere en hp inkjet printer der er tilsluttet det
netværk hvor macen er på. Men hvordan er det nu man installere en sådan
fætter under system 9.1. Det er pinligt , men det er så lang tid
siden at jeg ikke kan huske om der er noget særligt man skal være
opmærksom på....

Venlig hilsen

Jakob

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-05-03 18:03

Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
> fætter under system 9.1. Det er pinligt , men det er så lang tid
> siden at jeg ikke kan huske om der er noget særligt man skal være

Du skal bare give printeren en IP adresse indefor det samme range som
det netværk den skal køre på.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jakob

Dato : 14-05-03 16:29

> Du skal bare give printeren en IP adresse indefor det samme range som
> det netværk den skal køre på.

Det er nok mig der ikke er tydelig nok, printeren sidder allerede på
netværket, problemet er at få den til at funge sammen med maccen
(se ny tråd

mvh

Jakob