iTunes og coverart ?
Fra : Michael Holm

Dato : 13-05-03 16:08

jeg har fået købt lidt via Apple MusicStore/Itunes !
og kan se min coverbilleder, men hvor gemmer iTunes dem egenlig henne
disse billedfiler ?

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-05-03 17:51

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> jeg har fået købt lidt via Apple MusicStore/Itunes !
> og kan se min coverbilleder, men hvor gemmer iTunes dem egenlig henne
> disse billedfiler ?

Hvordan har du formået at købe musikken. Har du et trick til, hvordan
man kan få et amerikansk kreditkort?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Holm

Dato : 13-05-03 17:53

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvordan har du formået at købe musikken. Har du et trick til, hvordan
> man kan få et amerikansk kreditkort?

kender een på arbejdet der er amerikaner !!
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-05-03 18:18

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> kender een på arbejdet der er amerikaner !!

OK

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 13-05-03 20:53

<http://www.macslash.org/article.pl?sid=03/05/13/133240>

--
Newt Gingrich is so cold, that when he opens his mouth,
a light goes on.

-Dennis Miller

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-05-03 21:26

Thomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> <http://www.macslash.org/article.pl?sid=03/05/13/133240>

Uhh... jeg tror jeg holder mig væk, efter at have læst nogen af
kommentarene!

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 13-05-03 18:57

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> jeg har fået købt lidt via Apple MusicStore/Itunes !
> og kan se min coverbilleder, men hvor gemmer iTunes dem egenlig henne
> disse billedfiler ?

Ligger i den downloadede fil - altså .m4a eller .mp3.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Michael Holm

Dato : 14-05-03 07:05

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> Ligger i den downloadede fil - altså .m4a eller .mp3.

så den er ikke sådan lige til at trække ud.... ?
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 14-05-03 22:16

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så den er ikke sådan lige til at trække ud.... ?

Prøver lige... Info på sang, klik på Artwork fane, klik på billede,
Cmd-C -> værsgo lige til at sætte ind i... ja valget er dit

(prøvede med min bundlede GraphicConverter: Cmd-J (New Image with
Clipboard) og det kører.)

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Michael Holm

Dato : 14-05-03 22:58

> [...]

> Cmd-C -> værsgo lige til at sætte ind i... ja valget er dit
>
> (prøvede med min bundlede GraphicConverter: Cmd-J (New Image with

tak fordi du prøver det indlysende for mig

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 14-05-03 23:48

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> tak fordi du prøver det indlysende for mig

Ingen årsag. Jeg har lige været til et vidensdelingsarrangement i dag -
så er man jo i go' træning

Hov, opdagede lige at klokken var blevet mange, så der skulle egl. stå
"i går" - nå ja...

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Michael Holm

Dato : 15-05-03 00:19

> [...]

> så er man jo i go' træning
>
> Hov, opdagede lige at klokken var blevet mange, så der skulle egl. stå

var det godt ? jeg skulle havde været der - men "mit" Institut havde
lige bestemt at vi skulle havde vores halvårlige administrationsmøde i
dag
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 15-05-03 18:54

> [...]

> var det godt ? jeg skulle havde været der - men "mit" Institut havde
> lige bestemt at vi skulle havde vores halvårlige administrationsmøde i

Surt. Ja, det var godt - der var repræsentanter fra et pænt antal
uddannelsesinstitutioner. En god blanding af OS 9 installationer,
blandet 9+X og næsten rene X'er - og så de obligatoriske pc'er.

Især muligheden for at præsentere problemer og løsninger for hinanden
kan blive et aktiv, så alle institutioner ikke behøver at opfinde den
dybe tallerken hver gang. F.eks. godt at høre at de Exchange-plagede
stort set lever (og lider) med det.

Formanden for MacForum (navnet er lige smuttet - han er fra SDU) var
også til stede og meddelte, at MacForum også vil have institutionerne på
banen.

Det mest spændende indlæg kom fra Niels Mørk fra DJH. De har altså nogle
løsninger, som nogle af os kun kan drømme om. Desværre var Henrik Ryle
blevet forhindret, så der ikke blev noget om NetBoot/NetInstall denne
gang - øv. Men så var der god tid til at få vendt nogle ting.

Det er planlagt at gennemføre arrangementet 2 gange årligt evt. med en
enkelt "ekstraforestilling", hvis det er muligt at få en spændende
præsentation eller person på. Der var også stor interesse for at
foretage "virksomhedsbesøg" rundt i landet med tiden.

Malene Myhre blev hurtigt overtalt til at tage integration med Active
Directory på en kommende seance - flere inkl. undertegnede har som sit
store smertensbarn ikke at kunne have validering op mod AD og home dirs
ud af boksen.

Hold da op - nu var jeg sgu nærmest i gang med at skrive referat - og
jeg har jo fri nu

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard