YDL 3.0 ISO images
Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 12-05-03 19:36

Hejsa
Er der nogen som har YDL 3.0 ISO images liggende... eller ved hvor de ligger
tilgængelige på denne side af Atlanten ?

kind regards/mvh
Niels S. Eliasen mailto:nse@ruc.dk
".. and all these memories are to vanish like tears in the rain!"
final words from Rutger Hauer in "Blade Runner".

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 13-05-03 15:40

Niels S. Eliasen <nse@ruc.dk> wrote:

> eller ved hvor de ligger
> tilgængelige på denne side af Atlanten ?

Jeg snuppede min i Østrig
http://gd.tuwien.ac.at/opsys/linux/yellowdog/iso/

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-05-03 16:53

"Niels S. Eliasen" <nse@ruc.dk> writes:

> Er der nogen som har YDL 3.0 ISO images liggende... eller ved hvor
> de ligger tilgængelige på denne side af Atlanten ?

Der er mirrors i Sverige, Norge m.v. Her du undersøgt denne liste?

http://www.yellowdoglinux.com/resources/ftp_mirrors.shtml

Kan det bruges, eller skal jeg lave et mirror til dig?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org