Hvem er i IT-avisen??
Fra : Per Madsen

Dato : 13-05-03 00:37

http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4935&app=def&i=1

...hvem af jer herinde er det, der er i IT-avisen, men som ikke har
villet sige det til os andre???!!!

Fantastisk måde de starter et iMac bekendtskab på,- minder mig lidt om
folkeskolens PC-kurser fra 7. klasse

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-05-03 00:41

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4935&app=def&i=1
>
> ..hvem af jer herinde er det, der er i IT-avisen, men som ikke har
> villet sige det til os andre???!!!

Jeg ved det godt... men jeg siger ikke noget )

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 13-05-03 07:57

spam02@tdcadsl.dk (René Frej Nielsen) writes:

> Jeg ved det godt... men jeg siger ikke noget )

Jeg har hørt, at aberne faktisk _IKKE_ fik produceret seks sider med
bogstavet 's', men derimod 16 stk. 250-liners indlæg i en tråd på en
dansk nyhedsgruppe om opgradering af gammelt Macudstyr...
--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-05-03 08:19

In <86of275o7g.fsf@dogbert.gen-v.net> Thomas Bjorn Andersen wrote:

> Jeg har hørt, at aberne faktisk _IKKE_ fik produceret seks sider med
> bogstavet 's', men derimod 16 stk. 250-liners indlæg i en tråd på en
> dansk nyhedsgruppe om opgradering af gammelt Macudstyr...

*LOL* Disse specielle aber har jeg et godt trick med: Jeg filtrerer dem
og beder filteret lave posten i farven lysegrå, så kan jeg næsten ikke
se dem og kan således nemt springe dem over! Livet er for kort til
endeløst sludder! Man kan jo også bare helt filtrere dem væk som jeg
gør her i Halime, der ikke har - hvad hedder det nu -- labels, mærkater
som Hogwasher.
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 13-05-03 13:21

David Blangstrup wrote:

> som Hogwasher.

Iiiiiahhhheeh du bruger da vel suppen

Henrik

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-05-03 09:19

On Tue, 13 May 2003 01:37:03 +0200, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per
Madsen) wrote:

>http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4935&app=def&i=1
>
>..hvem af jer herinde er det, der er i IT-avisen, men som ikke har
>villet sige det til os andre???!!!

Det kunne godt minde lidt om mig når jeg har drukket.

Fra : Per Madsen

Dato : 13-05-03 19:34

Martin Edlich <Newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Det kunne godt minde lidt om mig når jeg har drukket.

Joh, men gutten på billedet har da hår... men det kan selvfølgelig også
være vinklen

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.