Ofoto
Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-03 19:58

Har jeg ret, når jeg påstår, Ofoto ikke eksisterer længere?

Jeg håber naturligvis, jeg tager fejl - og i yderste nødstilfælde kan
jeg måske skaffe den fra Jylland, men hvis den kunne downloades et sted
fra, var det jo nemmere, ikke sandt

Hej fra
Morten

--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 09-05-03 20:25

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg håber naturligvis, jeg tager fejl - og i yderste nødstilfælde kan
> jeg måske skaffe den fra Jylland, men hvis den kunne downloades et sted

Det er vist forlængst gået i graven, men jeg ligger inde med lidt Ofoto
2.0.2 software (anno 1996-97!) og en udvidelse der skulle gøre den
kompatibel med System 8's Appearance Manager, som jeg gerne sender pr.
mail til ovenstående e-mailadrsse, hvis du vil have det.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-05-03 03:28

Hej Mogens

Mogens Thyregod wrote:

> Det er vist forlængst gået i graven,

Ja, hardware-/software producenten Ofoto ser ud til at være borte, men i
Tyskland sælger man stadig Ofoto skærme, men hvem der producerer dem, aner
jeg ikke. - De laver bl.a. en fremragende 17" drejelig skærm, som man kan
dreje trinløst fra lodret til vandret og omvendt, - hvor vel at mærke
skærmbillede forbliver vandret hele tiden. Den sidste pris, jeg har set var
1199DM...

> [...]
> kompatibel med System 8's Appearance Manager, som jeg gerne sender pr.
> mail til ovenstående e-mailadrsse, hvis du vil have det.

Jeg vil også meget gerne have det, da jeg ligeledes har en Color OneScanner
stående, som jeg gerne skulle have til at fungere igen.

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-03 05:11

> [...]
> *Nisus - The Future In Text & Mail Processing <http://www.nisus.com>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jo, mange tusinde tak - mine tidligere indlæg er "døde" - hvis det er
mig, der refereres til, og er det ikke, vil jeg blive glad for at stå på
carboncopy-listen.

På forhånd tak fra
Morten
--
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 10-05-03 15:05

Hej Mogens

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> kompatibel med System 8's Appearance Manager, som jeg gerne sender pr.
> mail til ovenstående e-mailadrsse, hvis du vil have det.

Jeg vil også gerne have den den ekstra udvidelse, skal lige undersøge om
min version 2.0 er en 2.0.2, for ellers vil jeg da gerne have det hele
,-)

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50