Smash serv
Fra : David Blangstrup

Dato : 09-05-03 08:03

Jeg kører jo nu som nævnt før en Apache2 server og en Sendmail/WU imapd
mailserver på min lille iMac 233. Hvis jeg fik Mac OS X Server, som jeg
kan se også duer til iMac G3, hvordan skulle jeg så installere den? Bare
smække den ind oven i det andet? Hvad med det kronjob, som Sendmail
kører med nu for ikke at forandre tilladelser? Eller skulle jeg (gys)
lave en Morten Lind'sk reformatering, altså en clean install (hedder det,
ikke?) og vil Sendmail og det hele så funke på Mac OS X Server uden
workarounds? Hvad gør jeg?
Og hvad med min pMachine? Hvis man kører en server, er Mac OS X Server
vel det optimale at bruge, ikke?

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-05-03 08:05

In <20030509090230940+0200@news.cybercity.dk> David Blangstrup wrote:
> [...]
> funke på Mac OS X Server uden workarounds? Hvad gør jeg? Og hvad med
> min pMachine? Hvis man kører en server, er Mac OS X Server vel det

Åh, ja, og bruger Mac OS X Server Apache 1 eller 2 ?
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-03 08:55

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Åh, ja, og bruger Mac OS X Server Apache 1 eller 2 ?

Hvis du ka´ nøjes med Mac OS X, 10.1 Server, så har P.Perlsø vist én til
salg??????
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-05-03 09:49

In <1fuoria.1q8qh6u1spfk8xN%mortenlind@mac.com> Morten Lind wrote:

> Hvis du ka´ nøjes med Mac OS X, 10.1 Server, så har P.Perlsø vist én
> til salg?????? M.

Nu var det ikke lige det, jeg spurgte om, men ellers tak, Morten.
Ved du for resten, at du ikke har nogen DOC type på din belzebub side?
Jeg prøvede at validere den, fordi den opførte sig underligt i Safari.
Man kan som bekendt ikke validere en side uden DOC type, men jeg satte
den til alt, lige fra HTML 3.2 og op til XHTML, og den vil bare ikke
validere. Den fortæller, at du har en masse forskelligt frames værk, der
ikke er rigtigt sat op.
Siden flimrer når man scroll'er i Safari.
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-03 10:28

> [...]

> ikke er rigtigt sat op.
> Siden flimrer når man scroll'er i Safari.

Jo tak, David - hos mig er det sådan, at mine egne ting er de, der får
lov at vente længst

Jeg skal nok se på den - en anden dag det var fordi jeg måtte ha´
noget, domænet kunne pege på......jeg var hverken helt eller halvt
færdig og siden har der været så meget.

Jeg ligger i næsten åben krig med min arbejdsplads og det tager voldsomt
mange ressourcer.

Jeg véd godt, det ikke var det, du spurgte om, jeg svarede på - men jeg
vidste ikke, om du allerede havde købt Xserver, eller om du blot ville
vide det, inden du anskaffede den.

Derfor min linie

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-05-03 11:23

In <1fuovkr.1hdgex11xd8rgiN%mortenlind@mac.com> Morten Lind wrote:
> eg véd godt, det ikke var det, du spurgte om, jeg svarede på - men jeg
> vidste ikke, om du allerede havde købt Xserver, eller om du blot ville
> vide det, inden du anskaffede den.
>
> Derfor min linie

Tak, Morten

--