Sjovt problem ! æble f virker ikke
Fra : tom dissing

Dato : 25-03-01 19:48

Er der andre der med sys 9.1 har oplevet at deres find funktion ikke virker?
Tom

PS
Endnu ikke på X

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-03-01 20:05

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Er der andre der med sys 9.1 har oplevet at deres find funktion ikke virker?
> Tom
>
> PS
> Endnu ikke på X

Det er vist vigtigt at SELVE Sherlock2 ligger i mappen "Applications",
mens der skal ligge en henvisning i Apple Menuemner.

v.h.
Martin

Fra : tom dissing

Dato : 25-03-01 20:37

Tusind tak.. Jeg prøver !?
Fejlen er opstået efter upgrade fra 9.04 til 9.1 på en 2x500/512 MB G4
Tom

On 25/03/01 21:04, in article
1equftu.td55hsbxzyp0N%martinmarius@petersen.mail.dk, "Martin Petersen"

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-03-01 21:24

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Fejlen er opstået efter upgrade fra 9.04 til 9.1

Og netop denne opgradering har "noget" med at visse ting SKAL ligge
visse steder. (Som en overgang til OSX hvor MANGE ting skal ligge
bestemte steder.)
Martin

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-03-01 22:26

> [...]

> Og netop denne opgradering har "noget" med at visse ting SKAL ligge
> visse steder. (Som en overgang til OSX hvor MANGE ting skal ligge

Hos mig virker Æble F godt nok. Men jeg har 9.1-opgradering mistænkt for
ikke at lægge alting pænt på plads. Som nævnt i et andet - endnu
ubesvaret spørgsmål - har jeg problemer med at åbne Mac-hjælp fra
menuen. Norton Diskdoktor viste efter opgraderingen, at der var kludder
i filerne. Jeg husker ikke hvilken slags fejl. Men der er stadig
problemer.

Ove Steen Smidt