Mystisk-cursor forsvinder på www.gaffa.dk
Fra : Per Madsen

Dato : 08-05-03 13:15

Var lige inde på www.gaffa.dk i Safari.
I venstre side har de et billede af en Gaffa-forside med David Albarn
fra Blur. Jeg havde scrollet vinduet (en tab) så lang op at kun
underkanten af billedet var synligt og ville trykke på "tilbage-pilen".
Da cursoren passerede over billedet forsvandt den, men var stadig
virksom idet bookmarks'ne i bookmarksbaren ændrede farve når jeg kørte
den "usynlige" cursor over dem. Kørte jeg cursoren tilbage på siden blev
den synlig igen, og nu fungerer alt som det skal igen.
Nogen der har prøvet noget lignende?

.... og nej,- jeg har ikke drukket for meget portvin.....

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-05-03 14:45

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> Nogen der har prøvet noget lignende?
>
> ... og nej,- jeg har ikke drukket for meget portvin.....

Og hvis du har, er det også den jeg sidder og søber i, for jeg har med
egne øjne set det samme.
Så du også at der stod dette øverst på siden:

---------------------------------------
Parse error : parse error in
/usr/local/data2/websites/soundcheck/html/zill/includes/content_tools.ph
p on line 18

Warning : Cannot add header information - headers already sent by
(output started at
/usr/local/data2/websites/soundcheck/html/zill/includes/content_tools.ph
p:18) in
/usr/local/data2/websites/soundcheck/html/zill/includes/statistics_tools
..php on line 148
---------------------------------------

Måske har det noget med det at gøre?

v.h
MartinP

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-05-03 16:22

On Thu, 8 May 2003 15:45:00 +0200, Martin Petersen wrote
(in message <1fund0j.omsyklqsfadcN%martinmarius@petersen.mail.dk>):

> [...]

> p:18) in
> /usr/local/data2/websites/soundcheck/html/zill/includes/statistics_tools

Er det sådan, der ser ud på indersiden af jeres øjenlåg, når i drikker (adr)
portvin? (Jeg kom til at skrive protvin, det er vist meget rigtigt )

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-05-03 18:16

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Er det sådan, der ser ud på indersiden af jeres øjenlåg, når i drikker (adr)
> portvin? (Jeg kom til at skrive protvin, det er vist meget rigtigt )

Ja, den dér "Warning: Cannot add header information" kender jeg voldsomt
godt. Der er lukket for input af information. Søndag morgen. Kan også
opnås med Tequila ...

Fra : Per Madsen

Dato : 08-05-03 19:29

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Ja, den dér "Warning: Cannot add header information" kender jeg voldsomt
> godt. Der er lukket for input af information. Søndag morgen. Kan også
> opnås med Tequila ...

Søndag? ...også kendt som koma-søndag....
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 08-05-03 16:25

> [...]

> p:18) in
> /usr/local/data2/websites/soundcheck/html/zill/includes/statistics_tools

Ikke i forbindelse med en forsvunden cursor. Men jeg har set beskeden
før.
Anyway, jeg sendte Apple en bug-notification....

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-05-03 20:20

> [...]

> den "usynlige" cursor over dem. Kørte jeg cursoren tilbage på siden blev
> den synlig igen, og nu fungerer alt som det skal igen.

Markøren ændrer sig jo, afhængig af, om den er over et link, noget tekst
eller andet. Jeg synes ofte, markøren glemmer at ændre sig tilbage til
det normale, når det bliver relevant. Det gælder især, hvis computeren
har travlt med et eller andet. Således er der ikke sjældent en
tekstmarkør, hvis man skal klikke på et link. Hvis markøren bliver til
en usynlig markør over billedet, sker der nok det, at den glemmer at
ændre sig til en normal pil, når du forlader billedet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Madsen

Dato : 08-05-03 21:53

> [...]
> en usynlig markør over billedet, sker der nok det, at den glemmer at
> ændre sig til en normal pil, når du forlader billedet.

Det lyder meget rigtigt. Måske er min cursor ved at blive debil
cement...

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.