2 gb fil i agent folder...
Fra : Tazman

Dato : 17-05-03 11:42

hvordan gør jeg noget ved den 2 gb fil der ligger i data folder i
agent 1.91???

Tazman

Fra : LC

Dato : 17-05-03 11:53

On Sat, 17 May 2003 12:41:36 +0200, Tazman <karlsen@> wrote:

>hvordan gør jeg noget ved den 2 gb fil der ligger i data folder i
>agent 1.91???

Prøv at gå op i File - Compact Databases. Det kan være det formindsker
filen lidt

LC

Fra : Tazman

Dato : 17-05-03 12:08

On Sat, 17 May 2003 12:52:39 +0200, LC <spamtrap@zunzhine.dk> wrote:

>Prøv at gå op i File - Compact Databases. Det kan være det formindsker
>filen lidt
Det er ikke meget da...

Fra : LC

Dato : 17-05-03 12:10

On Sat, 17 May 2003 13:08:10 +0200, Tazman <karlsen@> wrote:

>Det er ikke meget da...

Du kan evt. prøve at slette lidt i de indlæg du har liggende. Især
hvis du har mange binære indlæg kan det fylde utrolig meget hvis der
ikke bliver ryddet op engang imellem.

LC

Fra : Asboe

Dato : 18-05-03 12:06

Tazman skrev i meddelelsen:
<kd4ccvce8a04hmrf9sobrjt06dea6efk8d@4ax.com>

>hvordan gør jeg noget ved den 2 gb fil der ligger i data folder i
>agent 1.91???

Kopier data-folderen og gem den - så du har et backup.
Åben Agent og slet indlæggene.
Vil du senere læse de gamle indlæg, kan du lave en ny genvej til
agent.exe og ændre stien "Start i" så den peger på din backup-folder.
På denne måde kan du beholde alle dine gamle indlæg uden at gøre Agent
alt for tung at arbejde med.

--
Hilsen Asboe

Fra : Tazman

Dato : 18-05-03 16:31

On Sun, 18 May 2003 13:06:15 +0200, Asboe <operask@image.dk> wrote:

> [...]
>agent.exe og ændre stien "Start i" så den peger på din backup-folder.
>På denne måde kan du beholde alle dine gamle indlæg uden at gøre Agent

ok det lyder som noget. er ligeglad med de gamle indlæg. men jeg har
slettet næsten alle indlæg og filen 00005519.dat fylder stadig over 2
gb???? hvordan kan det være??

Tazman