Outlook og backup
Fra : // Overby

Dato : 17-05-03 08:37

Da jeg er ved at gøre klar til en re-installering af mit styresystem, skal
jeg bruge backup af min mail. Jeg bruger Outlook og ved godt, hvordan man
gemmer indbakken, kontaktpersoner osv. Jeg er mere interesseret i de regler
jeg har lavet, både for sortering af indkommende mail samt uønskede
afsendere. Hvordan gør jeg det?

Daniel

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-05-03 09:19

On 17 maj 2003, // Overby wrote something like this :

> [...]
> kontaktpersoner osv. Jeg er mere interesseret i de regler jeg
> har lavet, både for sortering af indkommende mail samt uønskede

Jeg har lidt på fornemmeren at du måske mener Outlook Express?

Er det det? Eller ER det Outlook fra Office pakken du taler om?

--
Palle Jensen

Fra : // Overby

Dato : 17-05-03 09:24

> Jeg har lidt på fornemmeren at du måske mener Outlook Express?

Så skal du justere din fornemmer......

> Er det det? Eller ER det Outlook fra Office pakken du taler om?

Jeg skrev Outlook og jeg mener Outlook (SLUT!). Ikke Express. Jeg overvejede
faktisk at skrive det i min oprindelige mail, da jeg godt er klar over, at
folk oftest begår den fejl.

Daniel

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-05-03 10:25

> [...]

> Jeg overvejede faktisk at skrive det i min oprindelige mail, da
> jeg godt er klar over, at folk oftest begår den fejl.

Jeg spurgte ikke for at genere dig, men fordi jeg ikke gad og og
spilde min tid på at svare i vest hvis der blev spurgt i øst!

Men jeg kan fortsætte nu hvor jeg er blevet klogere:

Hvilken version af Outlook kører du?

--
Palle Jensen

Fra : Ukendt