Alternativer til OE, Outlook og Eudora
Fra : AN

Dato : 14-05-03 19:39

Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

Mvh.
Anders

Fra : Dino

Dato : 14-05-03 22:20

Den 14-5 2003 skrev AN i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

PopCorn (freeware) får plads på en diskette!
<http://www.ultrafunk.com/products/popcorn/>

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-05-03 16:07

Den 14 maj 2003 skrev AN i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

Kaufman Mail Warrior, fylder kun ½ diskette.
Så kan du have hans nyhedslæser Pravda på den sidste ½-del.

http://pages.infinit.net/kaufman/Index.htm

LarsK

Fra : Leony

Dato : 15-05-03 18:25

"AN" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse

> Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

The Bat:
http://www.ritlabs.com/the_bat/features.html
Om det er simpelt nok, skal jeg ikke kunne sige.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 16-05-03 09:09

> The Bat:
> http://www.ritlabs.com/the_bat/features.html
> Om det er simpelt nok, skal jeg ikke kunne sige.

Fandt lige 2 mere:
http://www.email-connection.com/EMKFINAL.html
http://www.eezeesoft.com/
Der er desværre ikke screenshots af det øverste. Programmerne er
beregnet til børn og det nederste ser i hvert fald simpelt ud.

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-05-03 23:54

On 14 maj 2003, AN wrote something like this :

> Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

Kommer jo an på hvad du mener med simpelt? Personligt synes jeg alle
tre du nævner er ret simple..

--
Palle Jensen

Fra : Anders Lund

Dato : 16-05-03 06:53

Palle Jensen <invalid@invalid.00> wrote in

> Kommer jo an på hvad du mener med simpelt? Personligt synes jeg alle
> tre du nævner er ret simple..

Ja - kender du andre i samme klasse?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-05-03 07:56

On 16 maj 2003, Anders Lund wrote something like this :

> Ja - kender du andre i samme klasse?

Jeg har før ledt efter mit favorit mail program og har være igennem
en del. Jeg synes ikke der er fundamentalt meget forskel på de
forskellige, men har været igennem:

PocoMail (http://www.pocomail.com/)
Becky (http://www.rimarts.co.jp/becky.htm)
The Bat (http://www.ritlabs.com/the_bat/)

- Men er endt op med Eudora som min favorit (De er også ved at køre
deres nye version 6.0 i beta, så det kommer sikkert inde for
overskuelig fremtid)

- Becky kom på 2. pladsen. Den synes jeg var ret simpelt ligeleges.
Både hvad angår funktioner og programmet størrelse.

Der er jo også de mail programmer som kommer med browsere. M2 som er
indbygget i Opera er også let og "smart". Det samme gør sig også
gældende med Mozilla.

Endelig har jeg engang prøvet Incredimail
(http://www.incredimail.com/english/splash.html), som jeg ikke vil
anbefale til min værste fjender. Ideen om at lave en visuel sjovt
klient er OK, men Incredimail er gået noget over stregen. Er vist
også kendt for at indeholde spyware o.l.

Men for at give gode råd til mailprogram er det en rar ting at vide
hvad det er man er ude efter. Så kom gerne med nogle ønsker eller
preferencer.

--
Palle Jensen

Fra : AN

Dato : 18-05-03 13:50

Jeg vil bare lige takke alle for hjælpen!!!

Mvh.
Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-05-03 14:05

Hej!

AN wrote:

> Nogle der kender til et simpelt mailprogram?

Jeg bruger Netscape Navigator 4.79 hvori maileren er god og simpel. Samtidigt er
der en god newsreader. Browseren er elendig da programmet har en del år på bagen
efterhånden :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : jfm

Dato : 20-05-03 00:20

Prøv den danske udgave af Mozilla 1.3 (Netscape). Du får godt nok en browser
med i købet, men den er meget enkelt at bruge, og så bygger den på
OpenSource Desuden skylder vi dem der gider at bruge tid på at yde et gratis
stykke arbejde et lille skulderklap.
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/l10n/lang/moz1.3/mozilla-win32-1.3-daDK-installer.exe

jfm