E-Mail
webnoob 5265
Problem med Outlook og Tiscali mail
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-05-03 18:12

Hej

Jeg har haft det problem længe, at når jeg vil hente mail fra min tiscali
account.. denne email jeg bruger på news.. Så beder den om password hver
eneste gang... Nu har jeg så fået taget mig sammen til at få opdaterede med
alle opdateringerne fra office update. Da jeg troede det måske var en fejl i
Outlook...

Selvom jeg så trykker annuller eller skriver min password.. Henter den mail
alligevel... Jeg har 2 tiscali accounts inde i outlook.. Kan det være fordi
Tiscalis mailsserver ikke kan tjekke de 2 kontoer lige efter hinanden fra
samme Ip eller noget i den retning?? de 2 emails har hvert sit tiscali
domains....

Det er faktisk møjirreterende.. for så kan jeg ikke sætte outlook til
automatisk at hente post.. Fordi den ikke henter mailne før jeg enten har
trykket annuler eller skrevet passwordet en gang mere.

Nogen der kender til problemet??

Mvh. Bjarke

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-05-03 22:00

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan det være fordi Tiscalis mailsserver ikke kan tjekke de 2
> kontoer lige efter hinanden fra samme Ip eller noget i den
> retning?

Jeg kender ikke noget til Outlook eller problemet, men du kan i det
mindste elimenere ovenstående som problem. Jeg viderestiller post til 3
fordkellige "samleadresser", som tjekkes ved hvert tjek, og de to af
dem ligger hos Tiscali.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-03 15:03

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in message

> [...]
> mindste elimenere ovenstående som problem. Jeg viderestiller post til 3
> fordkellige "samleadresser", som tjekkes ved hvert tjek, og de to af

OKay....

Nu hvor jeg har sat outlook til at tjekke autotisk, og sat den som den
sidste konto der skal tjekkes, for jeg dette:

Opgaven 'bjarke_hansen@*REMOVEHVISDUVILSENDEspamfilter.dk - sender og
modtager' rapporterede en fejl (0x8004210A) : 'Der opstod timeout i
handlingen, inden der kom svar fra serveren til modtagelse (POP). Hvis du
fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte
serveradministratoren eller din Internetudbyder.'

*sat ind imod spam