Email konti - hjælp
Fra : Janhp

Dato : 12-05-03 14:55

Hej!

Jeg har nu grundet mage spam mails, fjerne min oprindelige mailadr. fra mine
konto i Outlook XP. Den er stadig dog aktiv på Webmail.

Hvorfor får jeg så stadig mails ind på denne mailadresse i Outloop XP?

...hygge!
...Jan

Fra : Morten

Dato : 12-05-03 17:51

On Mon, 12 May 2003 15:54:36 +0200, "Janhp" <janhpoulsen@mail.dk>
wrote:

> [...]
>konto i Outlook XP. Den er stadig dog aktiv på Webmail.
>
>Hvorfor får jeg så stadig mails ind på denne mailadresse i Outloop XP?

Hmm... Kan man få lov til det i Outlook XP??

Kører selv med Outlook 2K og fjerner jeg mail adressen der, får jeg
simpelthen ikke lov til at gemme kontoinstillingerne idet den skal
angives "et eller andet med @"

/Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 12-05-03 19:39

"Janhp" <janhpoulsen@mail.dk> wrote in

> Jeg har nu grundet mage spam mails, fjerne min oprindelige mailadr.
> fra mine konto i Outlook XP. Den er stadig dog aktiv på Webmail.

Hvad er det helt præsist du har gjort?

> Hvorfor får jeg så stadig mails ind på denne mailadresse i Outloop XP?

Selv om du sletter mail adressen, kan folk stadig skrive til dig. Det er
blot dine udgående mails, som ikke bliver påstemplet en afsender adresse.
Men som sagt, så kunne det være rart at vide hvad du har gjort.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Janhp

Dato : 13-05-03 15:54

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Janhp" <janhpoulsen@mail.dk> wrote in
klip
> Hvad er det helt præsist du har gjort?

Jeg har for det første slette min post profil under, kontrolpanel/post og
oprettet en ny. Derefter har jeg lavet 5 nye mail adresser uden den
oprindlige mailadr jeg fik da jeg oprettede mit abonnement hos TDC.

Spørgsmål.
Hvorfor kommer der stadig mail ind på denne mail adresse?

Jeg har den dog stadig aktiv i TDC webmail, så jeg kan tjekke post på denne
adresse indtil jeg har ændret den hos dem som sender post til mig på denne
mailadresse.

...hyygge!
...Jan

Fra : Anders Lund

Dato : 13-05-03 21:20

> Hvorfor kommer der stadig mail ind på denne mail adresse?

Nu ved jeg ikke lige hvordan TDC's mail system er skruet sammen, men det
kan da være at de ikke sletter mail alias lige med det samme... Jeg går ud
fra at det er mail aliasesene som du har slettet og oprettet nogle nye af?

Fra : Janhp

Dato : 15-05-03 08:39

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
Jeg går ud
> fra at det er mail aliasesene som du har slettet og oprettet nogle nye af?

Nej, det er selv min primære mail adresse jeg fik da jeg blev oprettet i
TDC. Jeg har slettet den og de andre aliaser, men stadigvæk kommer der mails
ind på denne??

Jeg har den dog stadig som webmail, så jeg kan - indtil jeg har været hele
vejen rundt og ændret den - tjekke post.'

...Jan

Fra : jens

Dato : 16-05-03 09:46

"Janhp" <janhpoulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konto i Outlook XP. Den er stadig dog aktiv på Webmail.
>
> Hvorfor får jeg så stadig mails ind på denne mailadresse i Outloop XP?

Enten fordi du via webmail videresender til en anden mailadresse du henter
fra eller fordi du har den i xp konti listen stadig.

mvh Jens

Fra : Janhp

Dato : 17-05-03 08:49

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
Enten fordi du via webmail videresender til en anden mailadresse du henter
> fra eller fordi du har den i xp konti listen stadig.

Nej til begge dine svar. Jeg videresender ikke mails og har ej hellere
adressen i min XP konti listen.

VH.
Jan

Fra : jens

Dato : 17-05-03 08:54

> [...]
> Enten fordi du via webmail videresender til en anden mailadresse du henter
> >

> Nej til begge dine svar. Jeg videresender ikke mails og har ej hellere

Så kan jeg umiddelbart kun se den mulighed at en anden pc henter og
videresender til en af din mails.
Men det vil fremgå af headeren hvordan det går til.

mvh Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-03 16:54

"Janhp" <janhpoulsen@mail.dk> skrev :

>Nej til begge dine svar. Jeg videresender ikke mails og har ej hellere
>adressen i min XP konti listen.

Det er kun aliaser (kun en postkasse), du har hos TDC, så når
adressen eksiterer på webmail, så vil du altid modtage mail
dertil når du henter mails, selvom du ikke bruger adressen i din
mailklient.
--
Knud