E-Mail
webnoob 5265
Fejl i Outlook??
Fra : Michael

Dato : 09-05-03 18:40

Havde først inst. outlook 2000, det virkede fint. Så inst. jeg outlook 2002
fra office xp. Men så startede fejlen, når den skal hente og sende mail
kommer fejlen:

Opgaven 'pop3.tiscali.dk - sender og modtager' rapporterede en fejl
(0x80004002) : 'Ukendt fejl 0x80004002'

Synes jeg har prøvet lidt at hvert, håber i kan hjælpe!
Michael

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-03 15:24

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev
> [...]
> kommer fejlen:
>
> Opgaven 'pop3.tiscali.dk - sender og modtager' rapporterede en fejl

Tror ikke at det er i Outlook XP fejlen er, problemet er nok snare den måde
du har installeret Outlook XP på, for har du bare installeret det oven i
Outlook 2000, så kan fejlen godt være opstået af den vej.
Prøv at afinstallere Outlook helt, inkl. mail kontoer, installere så Outlook
XP igen go sæt dine mail kontoer op, så skulle det virke.
Du behøver ikke at mindste dine mail og kontakt personer på denne manøvrer.
Du gør det, at du sletter dine mail kontoer i Outlook XP før du fjernet
programmet. Når du så installere det igen, vil Outlook automatisk finde din
gamle PST fil med dine mail i og så skal du bare oprette dine mail konto
igen.
Hjælper det stadig ikke, så brug google.com og søg på fejl nr. så kan du
finde andre med samme problem.
--
VH

Søren Blom