Fejl besked ved afsendelse af mail
Fra : Lars

Dato : 09-05-03 17:27

Jeg får flg, fejlbesked når jeg prøver at afsende mail, er der nogen der har
en ide til hvad der kan være galt.

Svar fra server: 550 not local host pedersen.mail.dk, not a gateway
Post: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer 0x800CC79

hilsen Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-05-03 19:59

"Lars" <hult@nspimage.dk> wrote in

> Svar fra server: 550 not local host pedersen.mail.dk, not a gateway
> Post: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer 0x800CC79

Lyder som om du forsøger at sende mail via en forkert server.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at