Rette sv til re i outlook Xp
Fra : Janner

Dato : 08-05-03 08:42

Hvordan er det nu lige med det ? Pludseligt efter geninstallation ser jeg
til min rædsel at re er blevet til sv

På forhånd tak

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-05-03 10:13

Janner skrev:

> Hvordan er det nu lige med det ? Pludseligt efter
> geninstallation ser jeg til min rædsel at re er blevet til sv

Kender kun til Outlook 2000, men mon ikke det er nogenlunde det
samme i XP:

Funktioner => Indstillinger => Postformat =>
   Internationale Indstillinger =>
   Brug engelsk brevhoved ved svar og videresendelse
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Janner

Dato : 08-05-03 21:42

> [...]
>
> Funktioner => Indstillinger => Postformat =>
> Internationale Indstillinger =>
> Brug engelsk brevhoved ved svar og videresendelse

Ja sgu takker for det .... jeg tænkte straks i at skulle finde en eller
anden patch ....

Hygge

Janner