Vedr. fejl i Agent + Xnews + GrabIt
Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 06-05-03 01:29

Får ca. samme fejl i alle newsprogrammer på nær OE - Hvad gør jeg galt ?

Se dk.binaer under samme subj.

Fra : N/A

Dato : 06-05-03 05:49

Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-03 05:49

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> wrote in

> Hvilket af de tre understøtter i øvrigt yEnc sådan uden videre ?

Xnews gør i hvert fald.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-03 06:05

> Får ca. samme fejl i alle newsprogrammer på nær OE - Hvad gør jeg galt ?
>
> Se dk.binaer under samme subj.

Er det også en get2net forbindelse du prøver at hente news fra? Jeg tror
ikke at get2net tillader at andre end deres egne kunder, kan bruge deres
news server.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-05-03 06:16

In dk.edb.internet.software.mail+news, Anders Lund wrote:

> Er det også en get2net forbindelse du prøver at hente news fra?

Billedet siger nyheder.get2net.dk (= news.get2net.dk).

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-03 19:14

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote in

> Billedet siger nyheder.get2net.dk (= news.get2net.dk).

Ja, det er det jeg mener. Hvis han bruger en TDC forbindelse til at hente
news hos get2net - ja, så har vi vi årsagen til problemet.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-05-03 20:38

In dk.edb.internet.software.mail+news, Anders Lund wrote:

> Hvis han bruger en TDC forbindelse til at hente news hos get2net

Hvor ser du det?

Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-03 21:15

> Hvor ser du det?

Ingen steder, det var et forslag til hvorfor at det ikke fungerede.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-05-03 17:21

In dk.edb.internet.software.mail+news, Anders Lund wrote:

> Ingen steder, det var et forslag til hvorfor at det ikke fungerede.

Men der var jo ingen problemer med Outlook Express... Nå, lige meget.
Det virker nu og alle er glade :)

Fra : 5750 giller

Dato : 06-05-03 15:10

hi brian
på billedet på binær står der
nyheder.get2net.dk.
kunne det tænkes at det kunne hjælpe at fjerne punktummet efter dk ?????
hilsen Gilbert

--
( . ) ( . )
^

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 06-05-03 19:08

Brian Toft [2610] wrote:
> Får ca. samme fejl i alle newsprogrammer på nær OE - Hvad
> gør jeg galt ?

Tak for alle svar både her og pr. mail... det kører nu

Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-03 19:15

> Tak for alle svar både her og pr. mail... det kører nu

Nu er jeg spændt ... hvad var problemet?

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 06-05-03 22:58

Anders Lund wrote:

> Nu er jeg spændt ... hvad var problemet?

Det ved jeg faktisk ikke rigtigt, men jeg reinstallerede Xnews og så var den
der med nyheder.get2net.dk

Men kan nu ikke finde ud af at downloade filer fra binære grupper

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-05-03 23:23

Hej Brian Toft [2610], du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Men kan nu ikke finde ud af at downloade filer fra binære grupper

Hvis du tænker på splittede filer:

1. Lad markør(bjælken) stå på selve "mappen" (som de splittede filer
befinder sig i) og tast på mellemrumtasten.
2. Tast F4 (og resten opdager du, når du gør det).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 06-05-03 23:37

Rudi Stegen wrote:

> 1. Lad markør(bjælken) stå på selve "mappen" (som de
> splittede filer befinder sig i) og tast på
> mellemrumtasten.
> 2. Tast F4 (og resten opdager du, når du gør det).

Af hjertet tak

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 06-05-03 19:27

Brian Toft [2610] wrote:

> Tak for alle svar både her og pr. mail... det kører nu

Men hvordan henter man feks. en sang hjem til egen pc ?

Markerer tråden man vil have og hvad så derefter ?