Forte Agent kan ikke hente mail fra Webspe~
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 05-05-03 18:57

Efter at have skiftet til Webspeed fra Orange ADSL kan jeg ikke
længere få Agent (1.93) til at hente mail. Den skriver i
fejlmeddelsen, at mit login eller password er forkert.
Jeg kan sagtens hente news - som kun virker, hvis jeg ikke bruger
login/password.
Jeg synes jeg har prøvet alle opsætninger pop3, smtp, med og uden
login, med og uden APOP encryption samt med og uden Secure Password
Authentication, men intet hjælper. Det er sikkert bare en dum lille
ting, jeg har overset...Nogen der har erfaringen med Agent og
Webspeed, som evt. kan hjælpe?

vh

Lars

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 05-05-03 21:47

kelds@ofir.dk wrote:

>Den skriver i
>fejlmeddelsen, at mit login eller password er forkert.
Har du prøvet at skrive de to én gang til? Jeg havde engang en fejl
med noget lignende, hvor jeg af en eller anden grund havde fået
skrevet ï og ikke i som del af et login. Det var bare meget svært at
se, med den font, det stod med ;-|

Og så er der jo de banale ting, som om det vitterligt er det rigtige
brugernavn - eller om der skal tilføjes/fjernes noget før/efter. Og om
det er den rigtige pop server.

Som du kan se, tror jeg mest på en Fejl 40, men du kan selvfølgelig
også prøve med et andet program. Fx. et lille et som Popcorn fra
www.ultrafunk.com

--
Kåre