Slå kvittering for læst mail fra ??
Fra : Brian Larsen

Dato : 05-05-03 08:45

Hej

Når man afsender en mail kan man bede om at få en kvittering for når
modtageren har læst mailen, kan jeg som modtager af mailen slå det fra så
jeg ikke sender kvittering retur ??

mvh. Brian

Fra : DonE

Dato : 05-05-03 09:16

Brian Larsen skrev noget i stil med det her:
> [...]
> modtageren har læst mailen, kan jeg som modtager af mailen slå det
> fra så jeg ikke sender kvittering retur ??

Funktioner - indstillinger- kvitteringer

--

/DonE
[Bare fordi man lider af forfølgelsesvanvid

Fra : Brian Larsen

Dato : 05-05-03 09:41

Jeg bruger Outlook 2000 og der er ikke et punkt der hedder 'Kvitteringer' ??

Mvh. Brian

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-05-03 10:17

Brian Larsen skrev:

> Jeg bruger Outlook 2000 og der er ikke et punkt der hedder
> 'Kvitteringer' ??

Indstillinger => Indstillinger (faneblad) => E-mail-indstillinger
=> Registreringsindstillinger

Nederst i dialogboksen kan du vælge om der skal svares på
anmodninger om kvittering.

NB: Det er en god ide at angive hvilket program det drejer sig om
fra starten. Når det drejer sig om opsætning er der store forskelle
fra program til program.

NB2: Når du besvarer indlæg er det lettere at se sammenhængen hvis
du svarer nedenunder det du citerer. Se vejledningen i min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen