hjælpe til Mailwasher
Fra : Krystalheksen

Dato : 03-05-03 18:52

Hej

Jeg bruger dette program som jeg er meget glad for og har anbefalet det til
min kæreste "jeg skriver fra hende pc nu" men der har vi et problem hun kan
tjekke hende 2 e-mail kontoer men ikke hendes TDC bredbånd konto programmet
bliver ved med at skrive forkert password eller bruger navn men det er det
rigtige jeg har selv bredbånd der virker det hele er der en der har stødt på
samme problem
har prøvet med mailwasher Pro og basis version...

MVH

Fra : Anders Lund

Dato : 03-05-03 19:42

"Krystalheksen" <WiccaSpirit@tdcspace.dk> wrote in

> programmet
> bliver ved med at skrive forkert password eller bruger navn men det er
> det rigtige

Hvordan har du tjekket at det er det rigitge? Har du prøvet at opsætte en
ny mail konto i dit mail program, med de info du prøver at fodre til
Mailwasher? Virker det?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Futte

Dato : 05-05-03 18:00

Jeg jo da de data fra TDC bredbånd