Skærme
Fijala 3554
Lang tid før LG Flatron 776FM tænder efter~
Fra : Kolme

Dato : 15-05-03 13:13

Hej

Jeg har en LG Flatron 776FM, som jeg i øvrigt er rigtig glad for. Men jeg
har fået det problem at når jeg genstarter computeren kan der gå et par
minutter før at skærmen tænder. Den står kun og blinker rød/grøn.
Når jeg startet computeren normalt er der ingen problemer.
Er der andre der har prøvet dette? Hvad kan det være - Og kan det fixes?

Mvh.
Henrik

Fra : Flare

Dato : 15-05-03 21:17

> [...]
> Når jeg startet computeren normalt er der ingen problemer.
> Er der andre der har prøvet dette? Hvad kan det være - Og kan det fixes?

Har du prøvet at bruge en anden skæem for at se om det ikke er GFX kortet
det er galt med, selv om det godt nok tyder på at det er LCD´en....

Anders

Fra : Kolme

Dato : 16-05-03 08:45

"Flare" <anders@pings.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at bruge en anden skæem for at se om det ikke er GFX kortet
> det er galt med, selv om det godt nok tyder på at det er LCD´en....

Det er nu ikke en LCD-skærm, desværre

Ja, andre skærme tænder før - Også skærmen, der er sat på s-video udgangen.
Jeg har engang haft en anden skærm sat på DV-I udgangen (Dog en analog).
Den udgang jeg normalt bruger er den alm. analoge.

Henrik