Skærme
Fijala 3554
Hvad er Iiyama LS902UTBK Vision Master 145~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-05-03 11:50

På edbpriser.dk søgte jeg efter en billig 19" fladskærm og fik subj.
frem til den nette sum af 1595,- hos noget der hedder Elektro Biksen.

Det kan jeg jo så kun undre mig lidt over.... så hvad er det for noget?
Er det i virkeligheden en slags tilbehør jeg ikke lige kan gennemskue,
en ualmidelig crappy skærm der bare skal ud af varelageret hurtigst
muligt eller er det i virkeligheden en mother<beep> god pris?

www.iiama.dk vil ikke rigtig kendes ved den i deres produktliste. Der
kommer jeg ikke nærmere end en AU4831D til små 16k.

Er der nogen der kender noget til den og kan fortælle mig hvad det er
for noget?

/Robert

Fra : Flare

Dato : 14-05-03 12:57

> På edbpriser.dk søgte jeg efter en billig 19" fladskærm og fik subj.
> frem til den nette sum af 1595,- hos noget der hedder Elektro Biksen.

Uden at have set den tør jeg godt sige at det du får er en "dårlig" skærm
med flat billede rør. Skærmen ikke er ikke flad men normal.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-05-03 15:32

Flare wrote:

> Uden at have set den tør jeg godt sige at det du får er en "dårlig" skærm
> med flat billede rør. Skærmen ikke er ikke flad men normal.

aah ja.
Det havde jeg slet ikke tænkt på.
http://www.iiyama.dk/php/showmonitor-crt.php?monitorid=22

EDB-priser har bare fået kategoriseret den som fladskærm.