Skærme
Fijala 3554
Ingen der kender til MAG TFT skærme?
Fra : Flare

Dato : 05-05-03 15:33

Så den her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515157901

Og den ser jo slet ikke så åndsvag ud.Ligner faktisk på billeder ACER AL732.

Flare

Fra : Erik W.

Dato : 05-05-03 15:55

"Flare" skrev ...
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515157901
>
> Og den ser jo slet ikke så åndsvag ud.Ligner faktisk på billeder ACER
AL732.

Jeg har sammenlignet den med min AL732 og især bidt mærke i hvordan den er
designet på bagsiden. De to skærme er lidt forskellige i designet af fronten
med knapper højtalere etc. men bagsiden på MAG'en ligner fuldstændigt
Acer'en. Jeg tror det er samme skærm, -ovenikøbet lidt billigere.
Mvh Erik

Fra : Flare

Dato : 05-05-03 17:42

> [...]
> med knapper højtalere etc. men bagsiden på MAG'en ligner fuldstændigt
> Acer'en. Jeg tror det er samme skærm, -ovenikøbet lidt billigere.

Har du set den "live" eller bare på billeder. Hvis ja er skarpheden osv. tæt
på Aceren?

Flare

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-05-03 23:00

Flare (anders@pings.dk) skrev følgende:

> Har du set den "live" eller bare på billeder. Hvis ja er skarpheden
> osv. tæt på Aceren?

Der er i hvertfald nogle billeder her:
http://www.mag.com.tw/specialoffers.htm

Er der ikke en med en Acer der kan sammenligne specs og udseende?

--
Martin Petersen

Hvis jeg har noget til salg, ses det måske her:
http://petersens.homepage.dk

Fra : Erik W.

Dato : 05-05-03 23:29

"Martin Petersen" skrev ...
> Der er i hvertfald nogle billeder her:
> http://www.mag.com.tw/specialoffers.htm

Især indgangene på bagsiden ser noget anderledes ud.

> Er der ikke en med en Acer der kan sammenligne specs og udseende?

Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg temmeligt usikker og forvirret. De
forskellige hjemmesider jeg har undersøgt har modstridende oplysninger. Helt
galt står det til med MAG's egen hjemmeside:
http://www.mag.com.tw/change/product/products-lcd-ms-776.htm men her er
modelbetegnelsen jo heller ikke den samme som på edbpriser.dk

Det vil sige at jeg tvivler om det er den samme skærm. Et meget
karakteristisk og sjældent træk ved Acerskærmen er dens Video og S-video
indgange. Så vidt jeg kan se har MAG ikke disse, og det kan derfor ikke bare
være den samme skærm blot med et andet mærke på.

Håber disse oplysninger er til hjælp

Mvh Erik

Fra : Flare

Dato : 06-05-03 00:21

> Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg temmeligt usikker og forvirret.

Du er ikke den eneste. Jeg har nærmest ikke kunne finde 2 specefikationer
der passede på hianden med denne skærm.

View angle: går fra 120 (som jeg tror er den rigtige) til 135, 160 og
tilsdsidst 170.

Respons: 16 og 25 ms. (16 er vidst den rigtige)

Input...Med og uden DVI.

strømforbrug 55 - 75 w...?!?

Dotpitch. 0.26 - 0.29

Det virker ærligtalt total gak.

MAG´s egen hjemmeside er nærmest pinlig.

http://www.mag.com.tw/change/product/products-lcd-ms-776.htm
(Er en MS976 med 25 ms i responstid)

Og
http://www.mag.com.tw/product/lcd_ms_776.htm
(Er en MS576 med helt andre specs)

Anders

Fra : Erik W.

Dato : 07-05-03 15:38

"Flare"skrev ...
>Jeg har nærmest ikke kunne finde 2 specefikationer
> der passede på hianden med denne skærm.

Den eneste løsning er at en melder sig frivilligt til at købe en MAG 776 og
poste en anmeldelse her i gruppen.

Mvh Erik