Skærme
Fijala 3554
Hvad gør jeg? Acer AL732 er umulig...
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-05-03 19:08

....at få fat i inden for den næste måned.

Hjælp, hvilke alternativer er der så? BenQ ikke, da den ikke har DVI.

Jeg er _så_ tæt på at købe AL712, men hvad mangler den egentlig ud over
alukabinet samt 16ms slewrate (er på 20ms).

På papiret ser den fin ud, men er den virkelig så slem?

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Flare

Dato : 01-05-03 20:00

> [...]
> alukabinet samt 16ms slewrate (er på 20ms).
>
> På papiret ser den fin ud, men er den virkelig så slem?

Gad sgu også godt vide hvad det bedste alternativ er til den. har lige fået
en mail fra SHG ...Maj ultimo......buhhhhhhhhh

Har set på flere men den skal være i sølv eller sortmetalic.

Forslag....AL732 er som sagt åbenbart umulig

Anders

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-05-03 21:28

Flare wrote:

> Gad sgu også godt vide hvad det bedste alternativ er til den. har lige
> fået en mail fra SHG ...Maj ultimo......buhhhhhhhhh

Ja jeg fik også lige en mail fra Midtdata.. tænkte at nu var den klar til
levering, meeeen nej :(

Fra : Dr.Ralph

Dato : 01-05-03 20:53

On Thu, 01 May 2003 20:07:59 +0200, Martin L. Johansen wrote:

> [...]
> alukabinet samt 16ms slewrate (er på 20ms).
>
> På papiret ser den fin ud, men er den virkelig så slem?

Så ville jeg gå efter Samsung 172T - den har godt nok kun 25 ms respons -
men jeg har ikke hørt nogle endnu, de rklager over den i spil - og de
forskellige specs, som firmaerne slynder ud er tit misvisende - og ikke
direkte sammnelignelige.

Min Dell 2000FP 20,1' TFT har også "kun" 25 ms respons, men er fortræffelig
til spil - dog tror jeg nok, at en Acer 732 med kun 16 ms respons vil være
en tak bedre - men ikke meget.

Jeg har selv en Acer 732 i bestilling, og har også fået en levering sat til
medio juni - men jeg har jo min fine Dell 20' TFT, som jeg kan leve fint
med alene - men det bliver da fedt med et dual monitor setup - og jeg vil
ikke gå på kompromis - så jeg venter stædigt.

Hitachi 174 er nok eneste 17' skærm, der lige nu kan matche Acer 732
kvalitetsmæssigt og prismæssigt.
Samsung 172 T koster jo over 5.600 kr - men er også hammer fed.

Det er de eneste skætme, der kan amtche Acer 732 lige nu.

Hvorfor tror I, at Acer 712 kan fås og billigt - fordi den er underlegen i
forhold til 732 - så vent hellere og få det bedste.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-05-03 21:30

Dr.Ralph wrote:

> [...]
> men jeg har ikke hørt nogle endnu, de rklager over den i spil - og de
> forskellige specs, som firmaerne slynder ud er tit misvisende - og ikke

Den Samsung kan jeg ikke finde på EDBPriser. Har du en forhandler?

> Hitachi 174 er nok eneste 17' skærm, der lige nu kan matche Acer 732
> kvalitetsmæssigt og prismæssigt.

Den kigger jeg lige på.

> Samsung 172 T koster jo over 5.600 kr - men er også hammer fed.

Ahh okay, så er det ligemeget :)

> Hvorfor tror I, at Acer 712 kan fås og billigt - fordi den er underlegen i
> forhold til 732 - så vent hellere og få det bedste.

Ja selvfølgelig er den ikke ligeså god men... hvad er det som gør den ringe,
hvis den da overhovedet er ringe og ikke bare mindre god.

En Mercedes er også lækker, men en Mondeo er jo heller ikke at kimse af -
selvom den er billigere. Hvis du kan følge mig..

Fra : No1

Dato : 02-05-03 11:06

> Så ville jeg gå efter Samsung 172T - den har godt nok kun 25 ms respons -

Hvad er forskellen på 172T, 172N og 172S? Samsungs website har kun
information om et sparsomt antal modeller.

172N står til kr. 4600 på edbpriser.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 02-05-03 18:12

On Fri, 2 May 2003 12:06:14 +0200, No1 wrote:

> Hvad er forskellen på 172T, 172N og 172S? Samsungs website har kun
> information om et sparsomt antal modeller.
>
> 172N står til kr. 4600 på edbpriser.

Så vidt jeg husker så har 172S og IKKE DVI, mens 172T har DVI.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : JOB

Dato : 09-05-03 23:01

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in message
> [...]
> Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
> Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Jeg fik min Acer AL732'er fra edb-direct for en måneds tid siden - det tog
en uge...og den er så fed at den havde været værd at vente længe på!!! - jeg
købte den efter flere syge fladskærmsoplevelser, så Acer'en var som en oase
i ørkenen!! - smuk - velfungerende - særdeles brugbare ekstra features -
knaldgode data - rigtig rigtig flad - behagelig 'uplastikket' i sit
alu-design - jeg gav 4455kr inkl. fragt
mvh JOB