Passiv køling på 9800 pro
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 17-05-03 18:23

Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1, eller en anden
passiv køler

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 17-05-03 18:25

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
> Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
> [...]

Hilsen Simon (sorry)

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 17-05-03 18:53

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in message

> Er der nogen her der ved om man kan pille blæseren på et Sapphire Radeon
> Atlantis 9800 Pro (set på edbpriser.dk) og sætte sådan en fætter her på
> [...]

Det vil jeg tro, eftersom det kommer i en Ultimate Edition med passiv køler.

V.h.

Mads

Fra : Dr.Ralph

Dato : 18-05-03 09:05

On Sat, 17 May 2003 19:53:07 +0200, Mads Holmer-Jensen wrote:

> "Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in message

> Det vil jeg tro, eftersom det kommer i en Ultimate Edition med passiv køler.
>
> V.h.
>
> Mads

Denne udgave med passiv køler skulle også kunne fås til Radeon 9700 pro
kortet, men jeg har endnu ikke hørt om nogle i dette land, der har købt den
- så regn ikke med at kunne købe et Radeon 9800 pro Ultimate edt. før
engang i 2004.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 18-05-03 10:02

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> [...]
den
> - så regn ikke med at kunne købe et Radeon 9800 pro Ultimate edt. før

Det har nu kunnet fåes længe. Har læst om flere, som har købt det her i DK.
Egentlig mente jeg også nærmere, at eftersom Sapphire laver en UE med Zalman
køler, så kan man sikkert også selv smække en på.

V.h.

Mads

Fra : MA

Dato : 19-05-03 12:28

Vil indtil videre fraråde dig at investere i et ATI Radeon 9800 Pro
grafikkort, idet driverne til kortet endnu ikke fungerer optimalt. Dette
ifølge PC World (US ed.) maj nummeret side 32. Faktisk er kortet LANGSOMMERE
end Radeon 9700 Pro, hvorfor Radeon 9700 Pro anbefales. Dog er antialiasing
bedre på 9800.

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 20-05-03 08:08

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
LANGSOMMERE
> end Radeon 9700 Pro, hvorfor Radeon 9700 Pro anbefales. Dog er

Okay, det skal jeg huske. Tak for responsen

Mvh Simon