Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
lyserød skærm!!!
Fra : Lydik Lydiksen

Dato : 25-03-01 18:33

Hej Gruppe

Da jeg i dag startede min computer op efter en uges ferie, havde skærmen en
svag lyserød farve som jeg ikke kan komme af med igen, er der nogen der har
et bud på hvad der er galt, så jeg kan få skærmens naturlige farver
tilbage???
--

Lydik Lydiksen
Birkekrattet 7 st, 3

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-03-01 20:11

"Lydik Lydiksen" <lydiksen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> et bud på hvad der er galt, så jeg kan få skærmens naturlige farver
_______________

Er det kun i hjørnet den er rød ?
Hvis, kan det være magnetfelter.

Ellers er der gået noed..min var engang ret gullig..blev omb. under garanti.

MVH

Fra : ironman

Dato : 26-03-01 21:07

Hej.

Den grønne farve på din skærm er gået. Det har jeg også haft problemer med og det eneste der er at gøre er at sende den til reparation :(

Æv.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 27-03-01 20:08

"ironman" <ironman.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Den grønne farve på din skærm er gået. Det har jeg også haft problemer med
og det eneste der er at gøre er at sende den til reparation :(

> Æv.

Hvis du har OSD på den, kan du se om den også er misfarvet,er den det, har
ironman meget sandsyneligt ret.(det kan også være røret der er defekt)

Hvis OSD er i de rigtige farver er det kablet.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen