S:GSX600F
Fra : KIM HANSEN

Dato : 25-03-01 18:06

Sælges suzuki GSX 600 F. ÅRG. 31/12 - 95
Har kørt 13.500 miles (ca 20.000 km) Nyt kåbeglas i sort. Nye dæk (michelin
macadam).
Kappa wingrack med 2 stk. 46 Liters boxe.
Køre Godt og er nysynet.
65.000,- kr. kan ringe på tlf: 58 53 51 26

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-03-01 18:20

"KIM HANSEN" <skellet@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Sælges suzuki GSX 600 F. ÅRG. 31/12 - 95

Hvorfor poster du den herinde, når du HAR fundet ud af at
dk.marked.privat.motorcykel er til salgsannoncer?

Rittig

Fra : KIM HANSEN

Dato : 26-03-01 16:37

Det alle der KENDER dk.marked.motorcykel
(derfor)

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-03-01 18:03

> Det alle der KENDER dk.marked.motorcykel
> (derfor)

Det er heller ikke alle der quoter korrekt, og det er vist heller ikke alle
der kender reglerne for anvendelse af grupperne - denne her er for eksempel
ikke til reklamer og salgsannoncer, derfor er den slags ikke herinde.

Rittig

Fra : KIM HANSEN

Dato : 26-03-01 18:42

Jeg vidste ikke at der var regler i en brugergrubbe, så hvis jeg har trådt
nogen over tæerne (hvad jeg tror at jeg har) Så må de virkelig undskylde
mig.

M.V.H. Kim
GSX-R 750T

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 26-03-01 22:36

On Mon, 26 Mar 2001 19:41:43 +0200, "KIM HANSEN" <skellet@get2net.dk>
wrote:

>Jeg vidste ikke at der var regler i en brugergrubbe, så hvis jeg har trådt
>nogen over tæerne (hvad jeg tror at jeg har) Så må de virkelig undskylde
>mig.

Regler er sådan et grimt ord - regler er noget man bruger overfor
børn. Men der findes nogle retningslinier for god takt og tone på
USENET - den såkaldte netikette. Den kan du læse mere om på
<http://www.usenet.dk/netikette/>. På samme site er også fundatsen for
denne gruppe og for <news:dk.marked.privat.motorcykel>, som den
rettelig hedder.

Et par hurtige uddrag: Man citerer korrekt, når man svarer *under* det
man citerer; man har sin news-reader sat korrekt op, når den skriver
"Re:" istedet for "Sv:"; der må postes vedhæftede filer i andre
grupper end dk.binar-hierakiet og køb og salg henvises til
dk.marked-hierakiet.

Og så er din undskyldning naturligvis accepteret

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 26-03-01 22:39

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev
der må postes vedhæftede filer i andre
> grupper end dk.binar-hierakiet

Der mangler da vist et "ikke"

--
Susanne

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 26-03-01 23:05

On Mon, 26 Mar 2001 23:38:40 +0200, "Susanne Lund Pedersen"
<susanne@groenjord.dk> wrote:

>Der mangler da vist et "ikke"

Det har du fuldstændig ret i - det må være sætternissen der er sent
oppe

Fra : KIM HANSEN

Dato : 27-03-01 17:15

Mange Tak

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 27-03-01 20:12

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> wrote in message

> [...]
> "Re:" istedet for "Sv:"; der må postes vedhæftede filer i andre
> grupper end dk.binar-hierakiet og køb og salg henvises til

Skal det ikke snart ændres, der er efterhånden mange der ikke har adgang til
dk.binaer m.v. nu har sunshite også lukket for .binaer grupper.

Poul B.H

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-03-01 20:26

"Poul Bekker-Hansen" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det ikke snart ændres, der er efterhånden mange der ikke har adgang
til
> dk.binaer m.v. nu har sunshite også lukket for .binaer grupper.

Nej tak, for så tager det lynhurtigt en uge at hente dagens meddelelser til
off-line læsning, og så er jeg smuttet.

Rittig

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 28-03-01 12:59

On Tue, 27 Mar 2001 21:25:45 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>"Poul Bekker-Hansen" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Nej tak, for så tager det lynhurtigt en uge at hente dagens meddelelser til
>off-line læsning, og så er jeg smuttet.

Enig. Hvis man er så uheldig, at ens ISP ikke fører
dk.binaer-hierakiet, så må man ty til de metoder der anvendtes før
dk.binaer kom til - nemlig at lægge billeder på sin hjemmeside og så
angive et link dertil. Og så skal man selvfølgelig klage til sin ISP,
så han er klar over beslutningens upopularitet.