Skærme
Fijala 3554
19" skærm i sort...
Fra : Lasse

Dato : 25-03-01 17:45

Hejsa, jeg leder med lys og lygte efter en 19" skærm af god kvalitet med et
sort kabinet. Jeg har kigget på Dell P991, IBM P96 og SONY A400. Skærmen
skal bruges til grafisk arbejde, hvorfor jeg mere eller mindre har sorteret
Sony´en og Dell skærmen fra - dette er måske forkert???? Jeg synes dog at
IBM skærmen er lidt pebret.. Er der noget som har gode forslag, ideer,
inputs eller erfaringer med ovennævnte eller andre muligheder?
Som altid er det et problem at man ikke har mulighed for at se flere skærme
ved siden af hinanden - i dette tilfælde specielt mht. Dell eftersom de kun
kan fåes på Dell's hjemmeside..

På forhånd tak - og god weekend til jer alle!

Mvh
Lasse

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-03-01 00:42

Lasse wrote:

> [...]
> skal bruges til grafisk arbejde, hvorfor jeg mere eller mindre har sorteret
> Sony´en og Dell skærmen fra - dette er måske forkert????

??? Det er da svært at finde noget bedre end Sony IMHO

Er der ikke et firma som maler kabinetter? Jeg mener at kunne huske nogen
reklamer for at par år siden, måske var det bedre at købe en god skærm og så få
den malet sort bagefter.

Mvh

Bruno

Fra : Lasse

Dato : 26-03-01 01:10

> [...]
> reklamer for at par år siden, måske var det bedre at købe en god skærm og

Måske tager jeg fejl - jeg troede at A-400 var en "budget" sony, hvor
designet var primær fokus?? Er der nogen som har erfaringer de vil dele?

Mvh
Lasse

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-03-01 10:41

Lasse wrote:

> Måske tager jeg fejl - jeg troede at A-400 var en "budget" sony, hvor
> designet var primær fokus?? Er der nogen som har erfaringer de vil dele?

Sorry, jeg havde ikke lige bidt mærke i modellen. Du kan se data på
A-420(efterfølgeren) her
http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/frames.html

Mvh

Bruno