Fredgaard tilbud i Politikken
Fra : Niels Nielsen

Dato : 25-03-01 17:23

Fredgaard tilbud i Politikken

Cube 450 13790,-
iMac 350 8990,-
iMac DV 9990,-
PowerMac G4 400 13990,-
iMac DV+ 10990,-
iMac SE 11990,-

Priserne er mindst 14 dage gamle, og de maskinerne kan da også fås til same
pris alle andre steder. Men sager er at der er tale om de udgående modeller
så man skal nok ringe lidt rundt for at finde den rigtige farve. Husk at
Electronic World som udgangspunkt har 2 procent rabat som medlem af FDB.

Med venlig hilsen

Mads Gorm Larsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-03-01 18:08

Niels Nielsen <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> så man skal nok ringe lidt rundt for at finde den rigtige farve. Husk at
> Electronic World som udgangspunkt har 2 procent rabat som medlem af FDB.

Og husk, at offentligt ansatte kan få bonus hos Fredgaard som medlemmer
af Forbrugerforeningen.

Ove Steen Smidt

Fra : N/A

Dato : 25-03-01 22:01

Fra : MacMac

Dato : 25-03-01 22:01

I brevet "rWsv6.400$7Y1.34148@news.get2net.dk" skrev Niels Nielsen
(nielsnielsen@hotmail.com) den 25/03/01 22:54:

> Hvor meget kan de få i rabat, og hvorfor kun offentligt ansatte?

Det ved jeg ikke, men som tidligere nævnt kan ALLE få 3% rabat ved at melde
sig ind i deres Premium Club - indmelding og medlemsskab er gratis.

- Morten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-03-01 23:31

MacMac <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
>
> Det ved jeg ikke, men som tidligere nævnt kan ALLE få 3% rabat ved at melde
> sig ind i deres Premium Club - indmelding og medlemsskab er gratis.

Man får 9% rabat som medlem af Forbrugerforeningen. Det gør man i 99% af
alle butikker der er medlem.

--
René

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 26-03-01 06:57

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Man får 9% rabat som medlem af Forbrugerforeningen. Det gør man i 99% af
> alle butikker der er medlem.

Og Fredgaard tilhører så den ene % der giver en anden sats, i Fredgaards
tilfælde 5%.

/hc

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-03-01 07:54

In article <1eqv9wv.1oxjz4lj0d8wyN%h.sletmig@post.tele.dk>,
h.sletmig@post.tele.dk (Hans Christian Hansen) wrote:

> Og Fredgaard tilhører så den ene % der giver en anden sats, i Fredgaards
> tilfælde 5%.

Men det er jo tåbeligt - går ud fra at de tjener 5%. Hvis de som noget
særligt tjener 6%, så har de skåret 83% af deres fortjeneste væk. Dertil
kommer så kredittider og omkostninger på deres side til håndtering af
ordningen.

//Peter