Andet multimedie
bentjuul 3670
3d modellering software
Fra : Jakob M

Dato : 25-03-01 17:15

Hej

Jeg leder efter noget gratis eller billigt 3d modellering software. Det skal
være nemt og intuitivt at bruge. Jeg har prøvet at modellere i SoftImage, og
kan godt lide det, men det koster jo en bondegård og jeg har heller ikke
behov for at animere. Nogle gode forslag ?.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a weasel"

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 25-03-01 21:25

"Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ikke
> behov for at animere. Nogle gode forslag ?.

Hvad med Rhinoceros (Rhino 3D)?
http://www.rhino3d.com

Det koster 890 Euro i en enkeltbrugerlicens, mens et "lab-kit", der må
bruges på alle de maskiner du måtte ønske, koster 1.092 Euro.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Jakob M

Dato : 26-03-01 11:23

> Hvad med Rhinoceros (Rhino 3D)?
> http://www.rhino3d.com
>
> Det koster 890 Euro i en enkeltbrugerlicens, mens et "lab-kit", der må
> bruges på alle de maskiner du måtte ønske, koster 1.092 Euro.

Jeg prøver at se hvad det er.

Mvh
Jakob

Fra : N/A

Dato : 26-03-01 11:24

Fra : Jakob M

Dato : 26-03-01 11:24

> www.strata.com
>
> Öyvind

Jeg ser på det.

Mvh
Jakob

Fra : MortenSkjorten

Dato : 03-04-01 09:44

trueSpace .. http://www.caligari.com/products/index.html

/Morten

Fra : Jan Langholm

Dato : 03-04-01 16:16

....elller et der IKKE koster en bondegård 3D canvas:

...det er gratis, så prisen må passe bedre!

gå ind på
http://www.all4you.dk/freeware/ENGELSKEGrafik.html

og scroll ned til 3D Canvas

Med venlig hilsen
Jan Langholm
www.all4you.dk (dansk og engelsk freeware)
"De bedste ting i livet, er gratis"

Fra : MortenSkjorten

Dato : 03-04-01 22:02

Glemte lige denne her http://www.blender.nl .. den er gratis. Kendte ikke 3d
canvas .. tak for linket ;)
Men jeg synes ikke $49 er dyrt for tS2 .. forresten kan man hente 1'eren
gratis .. kan ikke lige finde linket frem, men du kan gå ind på
www.planetquake.com/polycount og kigge i resources / general og finde den
under tools.

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 11-04-01 15:10