Andet multimedie
bentjuul 3670
3dsmax 5.0, pile når jeg flytter
Fra : Morten

Dato : 14-05-03 11:36

Jeg sidder og laver noget i 3d studio max 5.0 og så vil jeg gerne flytte
noget ... men de der pile så man kan se om man flytter op, ned hen eller
hvad... (grøn, gul & rød pil) de er lige pludselig væk...
Jeg tror det er rimelig nemt bare lige at sætte et hak et eller andet sted
så de kommer igen.... men hvor?

PS: Hvordan sætter jeg billeder ind i den her post ? hvis nu jeg gerne vil
vise noget her med at billede?
--
m.v.h. Morten
// Morten@fri-web.dk

-> www.Mortenmk.tk <-

Fra : Madsen

Dato : 14-05-03 11:38

Morten skrev:

> PS: Hvordan sætter jeg billeder ind i den her post ? hvis nu jeg
> gerne vil vise noget her med at billede?

Det er ikke velset at sende binære filer til ikke-binære grupper.
Du kan evt. uploade billederne til en hjemmesideplads, eller sende
dem til <news:dk.binaer> og så henvise til dem her i gruppen.

Se evt.: <http://usenet.dk/netikette/attach.html>

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 14-05-03 11:47

> Det er ikke velset at sende binære filer til ikke-binære grupper.
> Du kan evt. uploade billederne til en hjemmesideplads, eller sende
> dem til <news:dk.binaer> og så henvise til dem her i gruppen.

ok

Fra : Micki

Dato : 17-05-03 16:41

"Morten" <morten@fri-web.dk> wrote in message
> [...]
> hvad... (grøn, gul & rød pil) de er lige pludselig væk...
> Jeg tror det er rimelig nemt bare lige at sætte et hak et eller andet sted

Hej Morten

Så vidt jeg husker trykker du bare "x"... Jeg har lagt mærke til du har
skrevet et par gange herinde, og jeg tror du vil få stor glæde af et
egentligt 3ds Max forum på nettet. Der findes mange steder men på
www.3dmaxer.dk burde du kunne få svar på de fleste af dine spørgsmål (husk
at læse sidens FAQ).

- Micki