Andet multimedie
bentjuul 3670
Average i Indesign (2.02).
Fra : Madsen

Dato : 12-05-03 16:57

Hej,

Er det mig der er blind, eller er der ikke mulighed for at vælge to
eller flere punkter i en path og vælge Average > Horizontal, Vertical
eller Both som i Illustrator?

Madsen.

Fra : Storm

Dato : 12-05-03 22:26

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Hej,
>
> Er det mig der er blind, eller er der ikke mulighed for at vælge to
> eller flere punkter i en path og vælge Average > Horizontal, Vertical
> eller Both som i Illustrator?

Jeg kan ihvertfald heller ikke finde det.
Men det nytter jo heller ikke at Illustrator ikke kan mere end InDesign
på sit felt. Hvordan skal Adobe så fortsat kunne sælge licenser til
Illustrator. - Så lidt mere feinsmækkeri skal der være - tror jeg

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Madsen

Dato : 12-05-03 23:17

Storm skrev:

> Jeg kan ihvertfald heller ikke finde det.

Heller ikke her.

> [...]
> InDesign på sit felt. Hvordan skal Adobe så fortsat kunne sælge
> licenser til Illustrator. - Så lidt mere feinsmækkeri skal der

Ja, jeg er kommet frem til nogenlunde den samme konklusion.
Man kan i så fald begynde at undre sig over hvorfor de i det hele
taget udstyrer InDesign med en penværktøj, men ok. Det kan jo da
til nød bruges. :)

Madsen.

Fra : Thomas°°°

Dato : 13-05-03 07:45

"Storm" <Ninzen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på sit felt. Hvordan skal Adobe så fortsat kunne sælge licenser til
> Illustrator. - Så lidt mere feinsmækkeri skal der være - tror jeg

Gad vide hvad der blev af det program Adobe havde gang i, hvor de havde lagt
Photoshop, Illustrator og InDesign sammen? Så en tidllig testversion engang
til et seminar. Måske de har fundet ud af at der er flere penge i at sælge
dem adskilt?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Per Christoffersen

Dato : 13-05-03 09:06

"Thomas°°°" <flash4@it.dk> wrote in message
> [...]
engang
> til et seminar. Måske de har fundet ud af at der er flere penge i at sælge

De sælger de tre programmer + Acrobat i en 'design'-pakke til stærkt
reduceret pris.
Måske det er det du tænker på?

/per

Fra : Thomas°°°

Dato : 13-05-03 12:46

"Per Christoffersen" <pc@snydcomonto.dk> skrev i en meddelelse
> De sælger de tre programmer + Acrobat i en 'design'-pakke til stærkt
> reduceret pris.
> Måske det er det du tænker på?

Nej det var ét program som havde alle tre elementer i.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 13-05-03 09:11

In article <3ec094e8$0$76054$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thomas°°°
<flash4@it.dk> wrote:

> [...]
> til et seminar. Måske de har fundet ud af at der er flere penge i at sælge

Mon ikke du tænker på det der blev til InDesign 1.0.
Beta versionerne havde et andet navn - og gætterierne på hvad det endte
med var at det blev en total sammensmeltning af Photshop, Illustrator
og Indesign.
Sådan blev det ikke.
Men man kan da købe en samlet pakke med ovennævnte programmer + den
fulde Acrobat pakke for ca. 11.000,- + moms.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Thomas°°°

Dato : 13-05-03 12:47

"Villy Erichsen" <spam@hammel-by.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3ec094e8$0$76054$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thomas°°°
> <flash4@it.dk> wrote:
> Mon ikke du tænker på det der blev til InDesign 1.0.

Nej, tror det var til en InDesign seminar vi fik et lille bitte kig på
programmet.