Andet multimedie
acdsee eller adobe photo album
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 11-05-03 21:13

Hvilket af disse to programmer er at foretrække til at holde styr på
digitale billeder?

Fra : Madsen

Dato : 11-05-03 22:35

Henrik Steffensen skrev:

> Hvilket af disse to programmer er at foretrække til at holde styr på
> digitale billeder?

ACDsee efter min mening. Den understøtter langt flere formater end
Photoshop Album og kører generelt hurtigere. Husk på at Photoshop
Album pt. kun er nået til version 1. Godt nok er der lige kommet en
opdatering til 1.01 på 13,5 MB, men ACDsee er nået til version 5.01
og har langt færre bugs end Photoshop Album har.

Madsen.

Fra : emj

Dato : 11-05-03 23:20

On Sun, 11 May 2003 23:34:39 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Husk på at Photoshop
>Album pt. kun er nået til version 1.

Den har til gengld en helt charmerende måde at vise en PDFfil fuld af
billeder på )
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-05-03 23:10

On Sun, 11 May 2003 22:12:53 +0200, "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvilket af disse to programmer er at foretrække til at holde styr på
>digitale billeder?

ThumbsPus
http://www.cerious.com/thumbsplus.shtml

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-05-03 23:24

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket af disse to programmer er at foretrække til at holde styr på
> digitale billeder?

Jeg har i lange tider brugt Jasc Media Center Plus, men jeg har lige opdaget
at de er stoppet med at lave det, og opdateringer er der heller ikke flere
af, surt.

Kim Larsen

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 23:53

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har i lange tider brugt Jasc Media Center Plus, men jeg har lige opdaget
>at de er stoppet med at lave det, og opdateringer er der heller ikke flere
>af, surt

Det er vel afløst af photoalbum, som hedder ver. 4 og
mediacentret var sidst i ver. 3.10 så vidt jeg husker.

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-05-03 00:50

> Det er vel afløst af photoalbum, som hedder ver. 4 og
> mediacentret var sidst i ver. 3.10 så vidt jeg husker.
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Det er rigtigt, har været inde og kigge, og hentet prøve-udgaven for at se
om det er noget, de er jo ikke så dyre.

Kim Larsen

---