Andet multimedie
thumbnails
Fra : den glade dreng

Dato : 11-05-03 17:52

Hejsa

findes der er et freeware program, som hurtigt kan lave et billede
eller flere om til thumbnails?

hilsen

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 18:15

http://www.irfanview.com/

Fra : den glade dreng

Dato : 11-05-03 19:11

> http://www.irfanview.com/

Det har jeg haft længe, men ved åbenbart bare ikke hvordan
man gør så. Har ellers lige forsøgt så sent som i dag.

Vh

Per

Fra : Nils F.

Dato : 11-05-03 19:44

Per:

Åbn IrfanView. Tryk "t" (Thumbnails). Vælg mappe, hvor filerne ligger, du
vil have. Vælg dernæst de thumbnails, du vil have gemt.

F1-hjælpen angiver:
"Save selected thumbs as single images. Click to have chosen thumbs made
into images and saved individually. A dialog lets you choose the directory
to save them in. Images are selected by clicking on each thumb, while
holding down the CTRL key, or by using the Select All option."

Nils

Fra : Spesialbutikken

Dato : 12-05-03 15:03

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i melding
> Hejsa
>
> findes der er et freeware program, som hurtigt kan lave et billede
> eller flere om til thumbnails?
>
> hilsen
>
> Per

Kanskje du finner noe her ?
http://www.winpicks.com/categories.asp?Category=Graphics

Fra : Kenneth

Dato : 14-05-03 20:27

> findes der er et freeware program, som hurtigt kan lave et billede
> eller flere om til thumbnails?

Hej.

Jeg havde samme problem. Og jeg ville tilmed gerne Unsharp Mask de resizede
billeder, så jeg har selv lavet et. Men, du SKAL have Photoshop V7.0. Har du
detm findes det her: <http://www.ziax.dk/ziaxresizer.php>

Kenneth
www.ziax.dk