Andet multimedie
bentjuul 3670
FontoGrapher 4.1
Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-03 06:59

God morgen.......

Hvilket program åbner Fontographerfiler?

Udover Fontographer, naturligvis

Filendelsen er .fog og umiddelbart kan jeg ikke vælge andre formater i
Fontographer.......jeg håbede, Illustrator kunne klare opgaven, men nej
- og #1opener, GraphicConverter kan heller ikke - Mogens, ring til
Thorsten)))))) -

Hvis nogen kender en smutvej, bliver jeg glad - allerhelst vil jeg gerne
have den ind i Illustrator

På forhånd tak

Morten

--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 10-05-03 11:56

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> Thorsten)))))) -
>
> Hvis nogen kender en smutvej, bliver jeg glad - allerhelst vil jeg gerne

Du kan fra Fontographer eksportere til EPS eller PICT dokumenter. Eller
hvorfor ikke generere en skrift og bruge denne fra Illustrator?

Fra <http://www.macromedia.com/software/fontographer/features.html> har
jeg sakset:

An integral part of your software library
Fontographer generates PostScript-language Type 1 fonts, Type
3, TrueType, and Multiple Master fonts. Fontographer generates
fonts for use on the Macintosh and Windows platforms. You
can also export EPS and PICT files for use in your favorite
drawing programs.
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 10-05-03 15:05

Hej Morten

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> God morgen.......
>
> Hvilket program åbner Fontographerfiler?

Skal jeg åbne og eksportere for dig??

/Seb

[snip]

> På forhånd tak
>
> Morten

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 10-05-03 11:03

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hvis nogen kender en smutvej, bliver jeg glad - allerhelst vil jeg gerne
> have den ind i Illustrator

Har du kigget i File > Export? Der skulle du gerne kunne vælge EPS, som
så kan åbnes i Illustrator.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-03 19:45

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> Har du kigget i File > Export? Der skulle du gerne kunne vælge EPS, som
> så kan åbnes i Illustrator.

Til Thomas, Michael & Seb.....

Tak alle tre, men jeg må ha´ været lidt søvnig, for selvfølgelig kan jeg
eksportere - ganske rigtigt til .eps & .pict OG - også ganske rigtigt -
derudover kan jeg lave et metrisk bogstav.....og det var da også bare
det, jeg ville, så jeg er mere glad nu, end da jeg var søvnig - jeg var
ellers på andet krus kaffe

Så tak for´ed
M.
--
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...