Andet multimedie
bentjuul 3670
Sideikon
Fra : jeahe@webspeed.dk

Dato : 04-05-03 12:00

Hej
Jeg ved ikke om dette er det rette sted, men jeg har lige oprettet min
hjemmeside, og nu har jeg nogle mapper ude til venstre, hvor jeg gerne
vil have udskiftet billedet af mappen med f.eks. en hund, en kat,
eller hvad ved jeg.
Jeg har allerede fundet de animationer jeg vil bruge, og gemt dem på
min pc, men jeg kan ikke få lov til at skifte dem ud.
Er det fordi de står under "diverse", det skulle da ikke have nogen
betydning skulle det?

Håber, der er nogen, der kan hjælpe mig.

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-05-03 13:22

On 04 May 2003 10:59:31 GMT, jeahe@webspeed.dk wrote:

>Hej

Hej

>Jeg ved ikke om dette er det rette sted,

Svært at sige. news:dk.internet.webdesign kunne også være en mulighed.

> [...]
>Er det fordi de står under "diverse", det skulle da ikke have nogen
>betydning skulle det?
>
>Håber, der er nogen, der kan hjælpe mig.

Det er lidt svært. Kan du ikke lægge en en adresse på den hjemmeside,
så man kan få syn for sagn?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk