Andet multimedie
bentjuul 3670
Vedr. Decadry Software
Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-05-03 15:19

Hej Allesammen !

Jeg skal lave nogle visitkort der hedder Decadry OCB-3921 - men de er ikke
under støttet i deres software som er nogle år gamle - er der en der ved
hvordan at man får fat i en upgrades til denne???

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Denne mail er kontrolleret
med Norton Antivirus 2003

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-05-03 16:48

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in

> Jeg skal lave nogle visitkort der hedder Decadry OCB-3921 - men de er
> ikke under støttet i deres software som er nogle år gamle - er der en
> der ved hvordan at man får fat i en upgrades til denne???

Har du prøvet:
http://www.decadry.com/en/update.htm

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Ove Kristensen

Dato : 02-05-03 17:03

Hej Kasper !

Ja det har jeg, og kan ikke kloges af det, jeg har prøvet at skrive min
CD-Key og vælge en update, men der sker aldrig en pind

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-05-03 17:23

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in news:3eb296b8$0$73301
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja det har jeg, og kan ikke kloges af det, jeg har prøvet at skrive min
> CD-Key og vælge en update, men der sker aldrig en pind

Eftersom det nok er det eneste sted du, lovligt, kan erhverve en upgrade,
må du prøve at henvende dig til firmaet og spørge ad.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/