Andet multimedie
bentjuul 3670
3ds max 5.0, animation
Fra : Morten

Dato : 30-04-03 14:28

Jeg er ny til 3ds max og jeg har øvet mig lige i nogle tutorials på
3dmaxer.dk og jeg var i gang med en hvor jeg skal animere en tekst, og jeg
har sat alt op, kamera01 og 3 lys... men jeg kan fandeme ikke få den til at
gå i "animation mode" og tutorialen er lavet i en ældre udgave af 3ds max...
(tror det er 3ds max R3?) Men hvordan gør jeg? Det jeg bare skal vide er
hvordan den kommer i "animation mode"?

m.v.h Morten
// Morten@fri-web.dk

Fra : Micki

Dato : 30-04-03 15:35

"Morten" <morten@fri-web.dk> wrote in message
> [...]
max...
> (tror det er 3ds max R3?) Men hvordan gør jeg? Det jeg bare skal vide er

Nede til højre i skærmbilledet er knappen "Auto Key" - tryk på den så den
bliver rød... Så er du køreklar!