Andet multimedie
bentjuul 3670
Tryksager på nettet?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-04-03 14:42

Jeg skal stå for at lave et profilkatalog med 40-50 mennesker i.
Udstyret skal være bedre end et kopieret/printet foreningsblad, men må
ikke koste en bondegård. Muligvis sort/hvid til indmad og en flot,
glittet forside. Vi har digitale portrætfotos i farve alle alle
hoveder.

Jeg søger hjælp til to ting:

1. Inspiration til forsiden
2. Hvor kan jeg finde priser på nettet?
3. Hvad kan jeg selv lave?

Ad 1:
Min virksomhed lukker og vi skal have afsat så mange medarbejdere i
lokalområdet som muligt. Virksomheden fremstiller papirposer (se evt.
firmaets hjemmeside www.unibag.dk)
Forslag til tekst og illustration søges.

Ad 2:
Jeg kender endnu ikke oplag og sideantal, men jeg kunne godt bruge et
eller flere hjemmesider, hvor der er nævnt eksempelpriser for sådanne
tryksager.

Ad 3:
Jeg har ikke mulighed for at sætte kataloget færdigt op, men alle data
om personerne haves i en database og herfra kan uddrages f.eks. en
kommasepareret fil.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-04-03 14:52

On Sat, 26 Apr 2003 15:41:31 +0200, Kurt Hansen <kurt@towle.dk> wrote:

> [...]
>ikke koste en bondegård. Muligvis sort/hvid til indmad og en flot,
>glittet forside. Vi har digitale portrætfotos i farve alle alle

Prøv evt. Kolding Trykcenter: http://www.koldtryk.dk/
De kan fortælle dig hvad du selv kan lave af det.

Kurt Brixen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-04-03 15:39

Sat, 26 Apr 2003 15:51:49 +0200, skrev Kurt Brixen:

>Prøv evt. Kolding Trykcenter: http://www.koldtryk.dk/
>De kan fortælle dig hvad du selv kan lave af det.

Ser godt ud - dem prøver jeg.

Andre forslag?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-04-03 09:33

On Sat, 26 Apr 2003 16:38:59 +0200, Kurt Hansen <kurt@towle.dk> wrote:

>Ser godt ud - dem prøver jeg.
>
>Andre forslag?

Cavi Tryk & Print i Odense. Har dog ingen hjemmeside.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org