nyt grafik kort
Fra : Martin

Dato : 17-05-03 13:23

Hej NG

Jeg står og skal samle en pc som kan klare at spille... Og det kræver jo et
grafikkort :) Men jeg ved bare nada om hvordan og hvor man sammenligner
sådan nogen... Jeg har ca 1500 at gøre godt med til grafikkortet. Havde
tænkt mig en geforce4 ti 4200 fra creative eller geforce FX 5600 tvout dvi.
Er FX meget bedre eller hvad?

Fra : Martin

Dato : 17-05-03 13:25

how -det gik lidt hurtigt.

Ville have venligt hilsen og alt det der :)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-05-03 13:39

Martin wrote:
> [...]
> grafikkortet. Havde tænkt mig en geforce4 ti 4200 fra creative eller
> geforce FX 5600 tvout dvi. Er FX meget bedre eller hvad?

Jeg ville gå efter et Sapphire Radeon 9500 Pro
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017893

Eller også GF FX5600. De understøtter begge DX 9...

--
Martin K

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 17-05-03 17:14

Jeg har selv lige bestilt et 9500 Pro - det er klart det kort der giver mest
"bang for the buck" lige nu. Alternativt kan du købe et Ati 9600 Pro som er
lidt langsommere men som til gengæld kan OC'et en del mere.

Fjern N O N i mail adressen ved direkte svar !

Fra : Martin

Dato : 18-05-03 08:06

oki.. sad lige og undrede mig over den var samme pris el lidt under.

tak for svarende. 9500 pro it is