Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Tyan Tachyon Radeon 9700 Pro
Fra : A & B Linneberg

Dato : 17-05-03 10:00

Hej

Jeg har set 2 md. gammel Tyan Tachyon Radeon 9700 Pro til salg for 2300,-
er det en rimelig pris for dette kort, eller hvor meget må man gi' for sådan
et kort?
Er der nogle der har erfaringer med dette kort, larmer det meget

Hilsen Brian

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 17-05-03 10:39

A & B Linneberg wrote:
> [...]
>
> Jeg har set 2 md. gammel Tyan Tachyon Radeon 9700 Pro til salg for
> 2300,- er det en rimelig pris for dette kort, eller hvor meget må

http://www.3ware.dk/catalog/product_info.php?cPath=43&products_id=129

Mikkel

Fra : --=Stone=--

Dato : 18-05-03 11:57

> man
>
> http://www.3ware.dk/catalog/product_info.php?cPath=43&products_id=129

Ok.. nu kunne du også lige finde det dyreste !! set hos www.shg.dk til
3299.-

Så døm selv om det er billigt ?? jeg syntes det er en god pris for
køber, men knapt så god for sælger, som gerne skulle kunne få 2500.-

--=Stone=--