Matrix Reloaded anmeldelse?
Fra : LarsJ

Dato : 17-05-03 03:22

Hejsa allesammen!

Nu hvor Matrix2 har haft premiere i US, MÅ der være en anmeldelse af den et
sted..!

Jeg har endnu ikke søgt gå google, for jeg tænkte, at en eller anden så
samtidig kunne anbefale mig en (intet mindre end) genial side, hvor man kan
holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden behøver ikke
være dansk...

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Michael Skov

Dato : 17-05-03 05:37

LarsJ <lars@swonkeepuskas.dk> skriver:
> [...]
>kan
>holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden behøver ikke

Rottentomatoes.com
Min yndlings

MU!

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-05-03 06:41

On 17 May 2003 02:22:13 GMT, LarsJ <lars@SWONKEEpuskas.dk> wrote:

>Hejsa allesammen!
>
>Nu hvor Matrix2 har haft premiere i US, MÅ der være en anmeldelse af den et
>sted..!

Har ikke selv set den, så min anmeldelse må vente nogle dage endnu.
Jeg håber på at få set den i denne weekend (hvis det er til at komme
til)

> [...]
>holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden behøver ikke

http://us.imdb.com/Title?0234215 Kig under "External Reviews", der er
masser (33 sidste gang jeg checkede).

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang

Fra : H3nrik V!

Dato : 17-05-03 10:52

In news:djibcvkpv0vkdg49m6jrcgke7rfnaa4fv5@4ax.com,
Lars Ehlers typed:

> Har ikke selv set den, så min anmeldelse må vente nogle dage endnu.
> Jeg håber på at få set den i denne weekend (hvis det er til at komme
> til)

Bare se at komme afsted.... ;) Er den _så_ udsolgt ovre på den anden side af
dammen? Jeg har da billet til d. 23. herhjemme og er faktisk blevet tilbudt
til premieren d. 21 også...!

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : Lars Ehlers

Dato : 18-05-03 05:05

On Sat, 17 May 2003 11:52:27 +0200, "H3nrik V!"
<vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote:

>Bare se at komme afsted.... ;) Er den _så_ udsolgt ovre på den anden side af
>dammen? Jeg har da billet til d. 23. herhjemme og er faktisk blevet tilbudt
>til premieren d. 21 også...!

Der er tryk på herovre! Vores lokale biografer viser den i mindst 3
sale, så vi regner med at kunne komme til i morgen (søndag). I vores
lille hjemmebiograf er 1'eren klar, så vi er godt forberedte til i
morgen

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang

Fra : H3nrik V!

Dato : 18-05-03 08:09

In news:gc1ecv4e23t9sqn4q4npij0ljca4h3jhj6@4ax.com,
Lars Ehlers typed:

> Der er tryk på herovre! Vores lokale biografer viser den i mindst 3
> sale, så vi regner med at kunne komme til i morgen (søndag). I vores

Vildt nok!

> lille hjemmebiograf er 1'eren klar, så vi er godt forberedte til i
> morgen

Hehe... Jeg har også varmet op...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Lars Ehlers

Dato : 19-05-03 07:39

On Sun, 18 May 2003 09:08:57 +0200, "H3nrik V!"
<vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote:

>In news:gc1ecv4e23t9sqn4q4npij0ljca4h3jhj6@4ax.com,
>Lars Ehlers typed:

>Vildt nok!

Ups, jeg tog fejl, den spillede i 5 sale! Vi ankom ved 13.00 tiden og
håbede på at se 13:30 forestillingen. Men salen var næsten fuld så vi
fik byttet billetterne til 14:00 forestillingen, så vi kunne få nogle
gode pladser.

Det var ventetiden værd! Jeg er klar over, at der er delte meninger om
filmen, men jeg var helt solgt! Dels er plottet interessant, men
effekterne var fantastiske! Jeg vil ikke ødelægge fornøjelsen for
nogen her, så ingen spoilers

Der gik et sus igennem salen da filmen var forbi, jeg tror vi alle
gerne ville have set lidt mere. Og så lige på det tidspunkt!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://ehlers.us/mustang

Fra : Lothario

Dato : 17-05-03 08:33

"LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> wrote in message
> [...]
kan
> holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden behøver ikke

www.aintitcool.com

Moe

Fra : J.O.H

Dato : 17-05-03 08:53

Der sker faktisk en større geek good/bad movie "kamp" ude på nettet. Folk er
bestemt ikke enige om den film. Nogen mener det er crap - andre siger
mesterværk.

Hvad jeg kan tolke ud af det, er at filmen ser ud til at være ret så
kryptisk, at folk er helt rundt på gulvet. Dog er der flere der bliver ret
positive efter at have set den igen.

JOH

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-05-03 10:49

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad jeg kan tolke ud af det, er at filmen ser ud til at være ret så
> kryptisk, at folk er helt rundt på gulvet. Dog er der flere der bliver ret

Måske den kan have nogle af de samme elementer som The Animatrix har? En
masse ubesvarede spørgsmål, film noir elementer? Apokalyptisk håbløshed?
Dyster.

Synes egentligt Animatrix er ret genial og Reloaded har noget af samme
stemning

Måske kan man ikke sammenligne de to film med rette, men uanset hvad, så
tror jeg at jeg er en af dem der vil kunne lide Reloaded, jeg glæder mig
ihvertfalde til næste søndag hvor det bliver min tur til at se den!

VH
Peter

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-05-03 10:49

Fra : kr0oZe

Dato : 18-05-03 11:39

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Måske den kan have nogle af de samme elementer som The Animatrix har? En
> masse ubesvarede spørgsmål, film noir elementer? Apokalyptisk håbløshed?
> Dyster.

Det er slet, slet ikke utænkeligt. Efter de interviews og
previews jeg har læst om den, virker den også en anelse
mere dyster og følelsesladet end den foregående, men
det kan jeg jo først sige noget konkret om den 21. :P

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : David T. Metz

Dato : 17-05-03 10:38

LarsJ skriblede:
> Hejsa allesammen!
>
> Nu hvor Matrix2 har haft premiere i US, MÅ der være en anmeldelse af
> den et sted..!

Der er faktisk en (slags) anmeldelse i Information - fra Cannes:
http://www.information.dk/Indgang/VisArtikel.dna?pArtNo=144917

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-05-03 19:46

"LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden behøver ikke

Empire er blandt de filmmagasiner der har fået lov til at se filmen før
tiden - da der er noget forsinkelse i forhold til trykningen af selve
bladet, kan du indtil videre kun finde deres anmeldelse på deres hjemmeside:
http://www.empireonline.co.uk/reviews/review.asp?id=9062
Og det er faktisk en hæderlig anmeldelse der ender med en god karakter.

Og hvis du kigger dig lidt omkring vil du kunne se at der mange andre
anmeldelser at kigge på.

Hilsen Tina

Fra : LarsJ

Dato : 18-05-03 11:35

> [...]

> så samtidig kunne anbefale mig en (intet mindre end) genial side, hvor
> man kan holde sig opdateret med filmnyheder /-anmeldelser...? Siden

I skal allesammen have mange tak for hjælpen, nu vil jeg give mig i kast
med læsningen...

Fra : tk

Dato : 19-05-03 11:53

> LarsJ <lars@SWONKEEpuskas.dk> wrote in

> I skal allesammen have mange tak for hjælpen, nu vil jeg give mig i kast
> med læsningen...

Må jeg ikke minde om:
http://24.60.188.10:8080/demos/GoogleMovies/GoogleMovies.cgi

Tommy