Scanners på TV2Zulu kl. 21.25
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-05-03 20:15

Hej!

Subj. siger næsten alt. Det er en Cronenberg-film og en kla'siker

Der vil eksplodere hoveder - Så _er_ man advaret

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : Brian Nielsen

Dato : 16-05-03 22:16

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Subj. siger næsten alt. Det er en Cronenberg-film og en kla'siker
>
> Der vil eksplodere hoveder - Så _er_ man advaret

Jojo, den var da meget spøjs.
Jeg gloede nu lidt da navnet Kim Obrist dukkede op for anden gang under
rulleteksterne!
Se, det var man gået glip af hvis det var TV3 eller TVDK der havde sendt
filmen

/Brian

Fra : Bitbucket

Dato : 17-05-03 12:23

Brian Nielsen <bn73@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> rulleteksterne!
> Se, det var man gået glip af hvis det var TV3 eller TVDK der havde sendt

Det er den søde Jennifer O'Neill der spiller Kim Obrist.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Johannes Clausen

Dato : 17-05-03 16:35

On Fri, 16 May 2003 21:14:31 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Der vil eksplodere hoveder - Så _er_ man advaret

Det eksploderende hoved var temmelig vildt, men jeg synes at filmen
ellers er en tynd kop te. Jeg synes at Videodrome, af samme
instruktør, er langt bedre. Det, der var mest irriterende, var
hovedrolleindehaveren, han spillede ikke specielt godt.

Jeg mener ellers at have læst at Scanners var Cronenbergs bedste film.
Jeg synes i hvert fald at Videodrome er langt bedre. Har ikke set hans
andre film.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-05-03 17:57

Johannes Clausen <hinors14@hotmail.com> skrev:

>Jeg mener ellers at have læst at Scanners var Cronenbergs bedste film.
>Jeg synes i hvert fald at Videodrome er langt bedre. Har ikke set hans
>andre film.

Jeg er enig med dig om, at Videodrome er langt mere interessant. Og
kors, hvor jeg misunder dig, hvis det er de eneste to af hans film, du
har set. Så har du nemlig en hel masse fede oplevelser til gode.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Johannes Clausen

Dato : 17-05-03 20:10

On Sat, 17 May 2003 18:57:11 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Så har du nemlig en hel masse fede oplevelser til gode.

Det tænkte jeg nok Hvilke af Cronenbergs film, ud over Videodrome
og Scanners, bør jeg se? Kan det passe at han har lavet en der hedder
Crash?

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-05-03 23:21

Johannes Clausen <hinors14@hotmail.com> skrev:

>Det tænkte jeg nok Hvilke af Cronenbergs film, ud over Videodrome
>og Scanners, bør jeg se? Kan det passe at han har lavet en der hedder
>Crash?

Ja, den er også ret speciel. Den handler om folk, der tænder på
bilulykker, som de selv er med i. Men se i hvert fald The Fly og The
Dead Zone, selv om de i høj grad er producerfilm og måske ikke så
typiske for Cronenberg. Hvis du mere er til det skæve/syge/farlige, så
se Dead Ringers, Crash og EXistenZ. Jeg tror også, Spider er værd at
bruge tid på, men den har jeg ikke set endnu. Naked Lunch er vist også
kult - hvad af Cronenberg er ikke det? - men den har jeg heller ikke
set.

Fra : Johannes Clausen

Dato : 17-05-03 20:16

On Sat, 17 May 2003 17:34:37 +0200, Johannes Clausen
<hinors14@hotmail.com> wrote:

>Har ikke set hans andre film.

Det passer så ikke. Har set The Fly, som er en fremragende film. Jeff
Goldblum giver den rigtigt godt som excentrisk videnskabsmand og
effekterne noget af det bedste jeg nogensinde har set.

Mvh
Johannes Clausen