noder og elektronik
Fra : cfs6621

Dato : 16-05-03 15:57

Undskyld hvis jeg er lidt off topic, men jeg ville egentlig bare gøre andre
opmærksom på en net butik, hvor jeg flere gange har fundet de ting, som jeg
søgte efter.

www.bjmusik.dk

De har masser af elektronik og noder.

De gange jeg har handlet der har servicen været i top (og rabatterne gode)

Mvh René

p.s. jeg arbejder IKKE i butikken

Fra : GSJ

Dato : 16-05-03 16:28

"cfs6621" <cfs6621@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De har masser af elektronik og noder.
>
> De gange jeg har handlet der har servicen været i top (og rabatterne gode)

Nej, du ejer den bare
Ufedt design med stavefejl og uinteressante produkter. Hvad kan man ønske
sig mere?
Men ok, hvis man brænder efter at købe en Santana klassisk guitar er det
sikkert en god butik.
M.v.h.
GSJ

Fra : erl

Dato : 16-05-03 23:23

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, du ejer den bare

"Kære "cfs6621" <cfs6621@vip.cybercity.dk> "

At tone rent flag giver osv. osv,
Du har nu mistet ca xxx-antal potentielle købere !!!

Du ønskes en forhåbentlig bedre dag i dag. med dit fiskeri !!

Li